جزییات جدیدی در مورد گوشی نوکیا D1C؛ بازگشت قهرمان!

جزییات جدیدی در مورد گوشی نوکیا D1C؛ بازگشت قهرمان!

مجهز به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 430، رم 3 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 7 نوقا!

انتظار می رود که نوکیا دوباره در سال 2017 به صنعت ساخت گوشی های هوشمند باز گردد و در واقع علت این تاخیر یک عبارت شرطی غیر رقابتی بود که توسط مایکروسافت در قرارداد خرید مجموعه Devices & Services نوکیا قید شده بود، عبارتی که باعث شد این سازنده کهنه کار فنلاندی نتواند تا به امروز گوشی هوشمند جدیدی را وارد خط تولید کند. 

بیشتر گفت و گوهایی که هم اکنون در مورد این سازنده شنیده می شود نیز از این امر حکایت می کنند که گوشی های جدید این برند در یک بازه زمانی نامعلوم در سال 2017 وارد بازار می شوند اما آنچه که اخیرا در مورد صنعت گوشی سازی نوکیا مطرح شده این است که یک گوشی جدید به نام نوکیا D1C به تازگی با سیستم عامل اندروید 7 نوقا در AnTuTu و گیک بنچ دیده شده است.

سایت خبرگزاری وبیو (Weibo) نیز به تازگی جزییاتی را در مورد یک گوشی جدید منتشر کرده و ادعا کرده است که این جزییات به گوشی هوشمند نوکیا DIC تعلق دارند. طبق تصاویر منتشر شده این گوشی هوشمند قرار است در سه رنگ سفید، سیاه و طلایی وارد بازار شود که البته به نظر می رسد که تنها مدل طلایی رنگ به اسکنر اثر انگشت مجهز می باشد.

لیست مشخصات منتشر شده در سایت AnTuTu نیز بیانگر این امر هستند که این گوشی هوشمند به یک نمایشگر دارای رزولوشن 1080 در 1920 پیکسلی، پردازشگر هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 430، واحد پردازش گرافیکی Adreno 505، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز می باشد. 

این گوشی هوشمند بدون شک آن محصول پرچم داری که بسیاری از کاربران انتظار داشتند که به عنوان اولین محصول نوکیا وارد بازار شود نیست با وجود این حتی یک سازنده کهنه کار مانند نوکیا هم قبل از این که دویدن را بیاموزد باید راه رفتن را به یاد آورد. 

 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر