کاربرد موثر شاخص های آشپزخانه ی هوشمند ساخت شرکت GE ( جنرال الکتریک ) در محدوده ی مایکروویو

کاربرد موثر شاخص های آشپزخانه ی هوشمند ساخت شرکت GE ( جنرال الکتریک ) در محدوده ی مایکروویو

کاربرد موثر شاخص های آشپزخانه ی هوشمند ساخت شرکت GE ( جنرال الکتریک ) در محدوده ی مایکروویو


خط تولید شرکت GEدر زمینه ی لوازم خانگی هوشمند به تازگی شامل مجموعه ای از اجاق گاز و مایکروویوهای over-the-range ( مایکروویوهای قابل نصب در بالای اجاق گاز) می باشد که از طریق ویژگی های Bluetoothو Chef Connect، خدماتی را ارائه می دهد که برای محصولات خانگی هوشمند GEبکار گرفته می شود. از قبیل: روشن نمودن شعله ی گاز، همگام سازی ساعت و روشن نمودن خودکار فن های تهویه.
آیا به فکر ساختن یک سیستم اتوماسیون خانگی هستید؟ برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت زیر مراجعه نمایید که گزارش تخصصی رایگانی را ارائه نموده است Smart Home Automation: Planning Guide for Every Budget.
به خصوص اگر شعله ی گاز روشن باشد به طور اتوماتیک لامپ مایکروویو روشن می شود و هیچ برنامه یا کلیدی مورد نیاز نمی باشد. شرکت GEحتی به منظور دید کافی و بهتر، لامپ سومی را هم به مایکروویو اضافه نموده است که فرد توانایی نظارت کافی را بر روی غذای در حال پخت داشته باشد. ساعت های زمان دار برای هر دو محصول خانگی هوشمند GEلحاظ شده است، بنابراین هیچ کس ترسی از سوختن غذا در زمان احوالپرسی با مهمانان و یا صرف عصرانه نخواهد داشت و در نهایت تهویه گزینه ای است که آشپز قادر به استفاده از آن در حین پخت غذا می باشد.
مایکروویوهای over-the-rangeدارای کنترل های دکمه ای با ظرفیت 1/2فوت مکعب است. به گفته ی مدیر محصولات لوازم خانگی هوشمند GEهیتر کویاما  ( Heather Koyama )، با اضافه کردن این فن آوری بعنوان یک شاخص مصرفی در آشپزخانه ها در سرتاسر آمریکا از شرکت GEقدردانی خواهد شد و  این همگام سازی جهت رفاه و آرامش مردم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

GE-Smart-Home-Chef-Connectبه زودی این مایکروویو که جدیدترین لواززم خانگی هوشمند GEمی باشد، به بازار عرضه می گردد. فروش مایکروویوهای over-the-rangeدر ماه سپتامبر با جنس استیل ضد زنگ یا سنگی با قیمت 499دلار آغاز خواهد شد و همین  نمونه با مانیتور سیاه و سفید به قیمت 449دلار به فروش می رسد و در ماه مرداد نمونه گازهای الکتریکی با قیمت 100/1دلار و سوخت گازی با قیمت 200/1دلار رونمایی خواهند شد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر