بند بزرگ ساعت مناسب برای مچ های بزرگ

بند بزرگ ساعت مناسب برای مچ های بزرگ

اپل، امروز، یک کیت جدید بند ساعت معرفی کرد که به شش تکه استیل ضد زنگ مجهز است و اندازه آن 42 میلیمتر است. هر کدام از این شش تکه به اندازه ی 40 میلی متر بسط می باید که نهایتا تا 245 میلی متر طول آن افزایش می یابد.


دست بند ارتباطی اپل به صورت ماژول وار است که اندازه آن می تواند با حذف و اضافه کردن تکه ها تنظیم شود. این دست بند برای مچ هایی که بزرگتر از 215 میلی متر هستند بسیار مناسب می باشد.
اپل نیز اندازه های مختلف برای بند ساعت اسپرت اپل معرفی کرد. سایز L/XL آن با اندازه 42 میلی متر، به رنگ های سیاه و سفید عرضه شده است که تا سایز 245 میلی متر افزایش می یابد.
دلیل ارائه ی این بند ساعت این بوده است که بند ساعت های اپل، از 135 میلی متر تا 215 میلی متر بوده است، بنابراین دارندگان ساعت همواره از کوچکی این بندها شکایت داشته اند و اپل در تلاش بوده است تا بند ساعتی با سایزهای بزرگتر را تولید کند. این بند ساعت با قیمت 49 دلار به فروش می رسد.

 

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر