مایکروسافت مشکلات استور ویندوز 10 را رفع کرد

مایکروسافت مشکلات استور ویندوز 10 را رفع کرد

مایکروسافت مشکلات استور ویندوز 10 را رفع کرد

.مایکروسافت برای یکپارچه سازی اکوسیستم ویندوز از یک استور جامع برای کلیه ی گجت ها و اپلیکیشن های مایکروسافت ارائه کرد و هم زمان با ورود ویندوز 10 این استور به اسم یونیورسال شروع به فعالیت کرد. اپ استور جدید به کاربران اجازه می دهد تا به جای مراجعه به چندین وبسایت، به کلیه محتوای مورد علاقه خود از یک محل دسترسی داشته باشند. با گذشت چند هفته از ورود ویندوز 10 و سیستم استور جدید این استور با مشکل برخورد کرد و تیم فنی مایکروسافت به سرعت وارد عمل شد و قول حل مشکلات را در عرض 48 ساعت به کاربران داد و مشکلات را حل کرد.اما متاسفانه هنوز هم برخی از کاربران با استور به مشکل بر می خوردند.

حالا به نظر می رسد مایکروسافت مشکلات استور را حل کرده است و کاربران دیگر با این استور مشکلی نخواهند داشت.با این حال برای فعالیتمجدد استوریک بار کامپیوتر خود را ری استارت کنید و بعد از آن استور را باز کرده و چند لحظه صبر نمایید.اگر باز هم با استور مایکروسافت مشکل داشتید و سیسم ان درست کار نمی کرد به تیم فنی ویندوز 10 از طریق ایمیل اطلاع دهید.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر