حملات DDOS چگونه رخ می دهند

حملات DDOS چگونه رخ می دهند

DDOS مخفف انکار توزیع شده ی خدمات (Distributed Denial of Service) است و امروزه رایج ترین روش حملات مبتنی بر وب، ابزار اصلی هکر ها و APT (حمله ی مقاوم پیشرفته) است که تلاش دارد تا مقاصد اصلی مهاجم را زیر ابری از تقاضاهای HTTP بپوشاند. تصویر بالا توسط Barricade که یک شرکت ایرلندی است و بر روی محصولات امنیتی برای تجارت های کوچک تا بزرگ تمرکز دارد تهیه شده و جزییات ایده ی اولیه ی لازم برای یک حمله ی DDOS را نشان می دهد.</p>


با استفاده از داده های صنعتی و برخی از آمار های خودشان، شرکت Barricade حملات DOS را به ما نشان داده اند، این شرکت نشان داده است که حملات DDOS ساده نیستند و در حدود 45 درصد از تمامی سازمان های وب را تحت الشعاع قرار می دهند.
راه حل های تسکین مناسب برای توقف یا کاستن از تاثیر یک حمله ی DDOS موجود ولی گران قیمت اند در حالی که هکر ها می توانند حملات DDOS یک هفته ای را با مبلغ 150 دلار آمریکا پیاده نمایند.
با وجود اینکه مهاجمین در حالت کلی سرور ها را برای مدتی بیش از چند ساعت در اختیار نمی گیرند، برخی از حملا ت بسیار دقیق و از پیش برنامه ریزی شده هستند.
به عنوان مثال از هک کردن یک سرور بازی آنلاین تنها ارضاء شدن نصیب شما می شود ولی زمانی که سرور های بانک را هک می کنید، هزینه ای در حدود 17 میلیون دلار آمریکا را به بانک تحمیل می نمایید.
امروزه اگر فعالیت آنلاین شما شامل سر و کار داشتن با کاربران باشد، می دانید که اگر روزی کاربری از کاربرانتان را به دلیل پاک کردن نظرشان و یا به هر دلیل دیگری عصبانی کنید آنها می توانند به وسیله ی خرید به کمک بیت کوین و خرید DDOS از وب سایت شما انتقام بگیرند.

infographic-how-ddos-attacks-work-489341-2


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر