شکار توپ های اژدها با رادارهای Bandai

شکار توپ های اژدها با رادارهای Bandai

توپ های اژدها یک مجموعه مانگای ژاپنی است که در سال 1986 یک مجموعه تلویزیونی انیمه 153 قسمتی از آن ساخته شد. اکنون و در سال 2016 که سی سال از زمان اولین پخش این مجموعۀ تلویزیونی می‌گذرد، باندای که شرکت تولیدکننده عروسک‌های ژاپنی، بازی‌های کامپیوتری و برخی انیمه‌های تلویزیونی است قصد دارد که با عرضه رادارهای توپ‌های اژدها به این کار خاتمه دهد.

رادار اژدها که در اولین شماره از مجموعه مانگای توپ‌های اژدها در سال 1984 ظاهر شد، یک وسیله برای رهگیری هرکدام از 7 توپ جادویی اژدهاست.  این گویها وقتی در کنار هم  قرار می گیرند، اژدهای جادویی "شنرون" را ظاهر می کنند، اژدهایی که قابلیت برآورده کردن یک آرزو را دارد مثل برگرداندن یک آدم به زندگی.
این رادار که اهمیت بسیار زیادی دارد تحت عنوان یک قطعه جمع کننده در جشن سی سالگی توپ‌های اژدها دوباره بوجود آمده و ساخته شدند.  انیمه اصلی در سال 1986 شروع به پخش شد و در دو سری ساخته شد، توپ‌های اژدها سری زد و جی تی.
ماکت این رادارها دارای یک صفحه نمایشگر LED است که عکسها و متنها را نشان می دهد، همچنین دارای سنسورهایی است که وقتی شما به توپهای اژدها نزدیک می شوید این سنسورها شروع به حرکت می کنند. علاوه بر آن، تمام جلوه ها، صوتی و به همراه چند آهنگ پس زمینه است که طرفداران توپ های اژدها از آن انتظار دارند.
وقتی شما هرکدام از آن 7 گوی را جمع کردید، شنرون با تمام شکوه و عظمتش روی صفحه نمایش ظاهر شده تا از شما بپرسد چه آرزویی برای برآورده شدن دارید، قبل ازاینکه دوباره غیب شود و توپ های اژدها را  یکبار دیگه پراکنده و پخش کند.
پیش سفارشات برای این رادارها در سایت PREMIUM BANDAI از 31 ژانویه سال آینده انجام خواهد شد.  قیمت این رادارها 10800 ین ( معادل 95 دلار آمریکا، 130 دلار استرالیا، 75 یورو) است.  با اینکه قیمت این رادارها ارزان نیست، به نظر قیمت بدی برای برآورده کردن آرزوها نیست.

 

روناک قدیمی

روناک قدیمی

روناک ليسانس عمران داره، كارشناسي ارشد مهندسي ترافيك و حمل و نقل ، آيلتس جنرال ٦.٥ ، وی مدت ١ ساله كه تو پژوهشگاه حمل و نقل ترافيك مشغول به كار هست ، کنجکاو هست که با فناورياي جديد آشنا باشه ، چون يادگيري چيزاي جديد رو كلا دوس داره و همیشه به دنبال یه چالش جدید هست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر