سیستم شبه تویتر فیسبوک برای ارسال خبر به تلفن های همراه

سیستم شبه تویتر فیسبوک برای ارسال خبر به تلفن های همراه

فیس‌بوک در حال حاضر بر روی برنامه‌ای شبیه به توییتر، برای ارسال اخبار به گوشی‌های موبایل از طرف وب‌سایت‌های مختلف، کار می‌کند.
منابعی عنوان کرده‌اند که در حال حاضر فیس‌بوک چندین کمپانی را انتخاب کرده است تا این برنامه را به صورت آزمایشی اجرا کنند و در این پروژه همکاری داشته باشند. البته باید گفت که فیس‌بوک از بحث در این مورد خودداری کرده است.

این برنامه در حال حاضر تحت تست آلفا می‌باشد. فعلاً جزئیاتی در مورد کارکرد این برنامه ارائه نشده است اما به صورت کلی در مورد ویژگی‌ها و کارکرد این برنامه می‌توان چنین گفت که:
کاربران این برنامه‌ی جدید را از فیس‌بوک دانلود می‌کنند.
سپس کاربران از میان کمپانی‌ها و شرکت‌هایی که به آن‌ها پیشنهاد می‌شود، تعدادی را به دلخواه انتخاب می‌کنند، به این ترتیب آن‌ها تنها اخبار را از طرف شرکت‌های انتخاب‌شده دریافت می‌کنند.
زمانی که اخباری برای انتشار وجود داشته باشد، برای تمام کاربرانی که آن منبع را دنبال کرده‌اند، این خبر در قالب یک اطلاعیه، به سرعت ارسال یک توییت در توییتر، ارسال می‌شود.هر پیام شامل صد کاراکتر متنی به همراه یک URL می‌شود. این آدرس در واقع آدرس وب سایتی است که این خبر به صورت کامل، در آن آدرس، منتشر شده است. به عنوان یک ویژگی از این برنامه، می‌توان به این مورد اشاره کرد که یک وب ‌سایت نمی‌تواند پیامی را که حاوی آدرسی از وب سایت دیگری است برای کاربران ارسال کند.
با انتشار پیام و دریافت آن توسط کاربران، با کلیک‌کردن بر روی آدرس ارسالی، کاربران به آن آدرس انتقال داده می‌شوند تا بتوانند کل آن مطلب را بخوانند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر