به روز رسانی اپلیکیشن Office 365 Admin

به روز رسانی اپلیکیشن Office 365 Admin

به روز رسانی اپلیکیشن Office 365 Admin

برنامه ی Office 365 Admin به کاربر خود که مدیریت یک بخش را بر عهده دارد امکانات متعددی می دهد.برای مثال دسترسی به اطلاعات مربوط به شبکه ها، اجازه دسترسی به لیست حساب ها در سرویس حساب ها، مدیریت لیستی از حساب ها اکانت ها در مدیر اکانت، درخواست نشانه های تصدیق از مدیریت اکانت، باز کردن سوکت های شبکه، استفاده از مدیریت انرژی و WakeLocks جهت بیدار نگه داشتن پردازشگر و جلوگیری از کم نور شدن صفحه نمایشگر، دریافت ACTION_BOOT_COMPLETED بعد از اتمام بوت شدن سیستم از طریق انتشار امواج، دسترسی به موقعیت مکانی تخمینی برگرفته از منابع موقعیت شبکه همچون دکل­های مخابراتی و Wi-Fi، دسترسی به دستورهای ارائه­کننده موقعیت مکانی، خواندن لیست تماس های کاربر، خواندن اطلاعات موجود در درایوهای سیار و ... .

 office-365-v2-screenshots

بر اساس گفته های مایکروسافت این اپلیکیشن با دریافت آپدیت بسیار سریع تر و دقیق تر از قبل کار می کند.کاربران بسیار سریع تر به مسیج سنتر دسترسی خواهند داشت و اطلاعات وضعیت سلامت خدمات به سرعت قابل دسترسی خواهد بود.آخرین آپدیت این اپلیکیشن ورژن 2.10.0.0 است و تجربه ی کاربری بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.البته آخرین آپدیت امکان لاگین کردن با کاربران متعدد و مدیریت چندین آفیس 365 را در دسترس کاربران قرار داد.

همچنین آپدیت تازه،باگ مربوط به لاگین کردن را رفع کرده است که گزارش شده بود که تعدادی از کاربران با آن مشکل دارند.این آپدیت پساز یک برنامه ریزی قدرتمند و حساب شده توسط مایکروسافت برای این برنامه ارائه شد و قدرت کاربری بیش تری به کاربران بخشید.کاربران می توانند جز به جز فعالیت ها را کنترل کنند و توانایی پیکربندی بسیاری از ویژگی های درون برنامه را دارند. این برنامه دارای کاشی زنده ی معروف ویندوز است و این کاشی قابلیت نمایش نوتیفیکیشن ها را دارد.

به طور کل این برنامه به کاربران آفیس 365 قدرتمدیریت خوبی می دهد.می توانید این برنامه را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

 

QR-Office-365-Admin

دانلود

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر