لغو تمدید بسته‌های اینترنتی ایرانسل

لغو تمدید بسته‌های اینترنتی ایرانسل.jpg

چگونه به استفاده از کد دستوری و بدون نیاز به هیچ برنامه‌ی اضافی، تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل را لغو کنیم؟

یکی از عمده مشکلاتی که کاربران اپراتورهای اینترنتی همچون همراه اول و یا ایرانسل با آن مواجه هستند، تمدید خودکار اینترنت است. این مسئله باعث می‌شود که بعد از تمام شدن حجم بسته اینترنتی، در صورتی که شماره شما شارژ داشته باشد، مجدداً همان بسته قبلی برای شما فعال شده و هزینه آن به صورت اتوماتیک از حسابتان کم می‌شود.

ایرانسل برای رفع این مشکل راه‌حل ساده‌ای در نظر گرفته است. درواقع با استفاده از یک کد دستوری ساده می‌توانید تمدید خودکار اینترنت ایرانسل را غیرفعال کنید. با این آموزش همراه فیسیت باشید.

روش لغو تمدید خودکار اینترنت ایرانسل

برای لغو تمدید خودکار اینترنت ایرانسل، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من و یا تماس با پشتیبان ایرانسل استفاده کنید اما روش ساده‌تر، استفاده از کدهای دستوری است که به نصب هیچ برنامه‌ای هم نیاز ندارد. برای این کار کافی است مراحل زیر را طی کنید:

1- ابتدا کد دستوری #555* را شماره گیری کنید.

2- حالا گزینه‌ی 5 که مربوط به اینترنت است را وارد کنید.

3- حالا عدد 9 را وارد کنید.

به همین سادگی بسته‌ی اینترنت ایرانسل شما دیگر به صورت خودکار تمدید نخواهد شد. البته برای سادگی کار می‌توانید به صورت مستقیم و یکباره، کد دستوری #9*5*555* را شماره گیری کنید.

کد دستوری لغو تمدید خودکار اینرنت ایرانسل.jpg
کد دستوری لغو تمدید خودکار اینرنت ایرانسل -

مطالب پرطرفدار:

کدال و tsetmc، دو مورد از مهم‌ترین وب سایت‌هایی که برای ورود به بورس باید بشناسید

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر