جعبه گشایی هواوی Y9s؛ عملکردی چشم گیرتر از تصور

جعبه گشایی هواوی Y9s.jpg

هواوی Y9s یکی از جدیدترین گوشی‌های هواوی است که به زودی وارد ایران می‌شود. در این مطلب بررسی و جعبه گشایی این گوشی را برای شما آماده کرده‌ایم.

هواوی در اواخر سال 2019 گوشی هواوی Y9s را معرفی و راهی بازار کرد. این گوشی از نظر ظاهری و برخی مشخصات، شباهت زیادی به هواوی Y9 Prime 2019 دارد که به تازگی وارد ایران شده است و جعبه گشایی آن را هم در فیسیت آماده کرده‌ایم.

پیشنهاد فیسیت: جعبه گشایی و بررسی هواوی Y9 Prime 2019؛ گوشی میانرده خوش قیمت

هواوی Y9s؛ بررسی اجمالی

هواوی Y9s اما کمی از نظر سخت افزاری قدرتمندتر است. هواوی Y9s هم درست مانند هواوی Y9 Prime 2019 تمام صفحه است و از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می‌برد. هواوی برای این گوشی قیمت 289 دلاری را در نظر گرفته است اما از نظر سخت افزاری باید بگوییم که این گوشی ارزشمندتر از این مبلغ است.

هواوی Y9s از پردازنده کایرین 710F و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. البته باید بگوییم که امکان اضافه کردن کارت حافظه‌ای تا 512 گیگابایت را به این گوشی دارید، پس به هیچ عنوان با کمبود حافظه در این گوشی هواوی مواجه نخواهید شد.

هواوی Y9s از دوربین اصلی چهارگانه با لنزهای 48 + 8 + 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد و در قسمت پاپ آپ هم دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

از نظر باتری هم هواوی Y9s خوب ظاهر شده است. این گوشی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 10 واتی بهره می‌برد.

به هر ترتیب هواوی Y9s یکی از گوشی‌هایی میانرده هواوی خواهد بود که زودی وارد ایران خواهد شد و بدون شک به لطف مشخصات قدرتمند، ظاهر زیبا و قیمت مناسبش، در بین کاربران طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. حالا ما برای شما ویدیو جعبه گشایی و بررسی هواوی Y9s را آماده کرده‌ایم. با این جعبه گشایی همراه فیسیت باشید.

جعبه گشایی هواوی Y9s

منبع خبر: فیسیت


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مهرداد علی مدد

دوشنبه, 07 بهمن 1398

از نظر باتری هم هواوی Y9s سامسونگ خوب ظاهر شده است.
قکر کنم اصلاخ لازم داره

پاسخ

ثبت نظر