آموزش مجازی و از راه دور به دنبال احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها فراهم شد

آموزش مجازی

به دنبال شیوع کرونا در کشور و احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، وزیر ارتباطات از فراهم شدن امکانات لازم برای آموزش‌های مجازی و از راه دور، خبر داد.

به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در سطح کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی اطلاع رسانی کرده است که امکانات ویژه‌ای برای آموزش مجازی در نظر گرفته شده است. وی در توییتر خود چنین نوشته است:

با توجه به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاهها تا پایان سال، برای همکاری با وزارت علوم و آموزش‌وپرورش، امکانات ویژه‌ای را جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم کردیم تا میلیونها دانش‌آموز و دانشجوی عزیز، ضمن حفظ سلامت خود، از تحصیل علم هم جا نمانند. تجمع کمتر، پیشگیری بیشتر #کرونا

-

توییت وزیر ارتباطات درباره آموزش مجازی
توییت وزیر ارتباطات درباره آموزش مجازی -

از جمله اقدامات دیگر وزیر ارتباطات می‌توانیم به همکاری با تلویزیون‌های اینترنتی اشاره کنیم. گویا طی صحبت‌هایی که با این تلویزیون‌های اینترنتی شده است تا پایان هفته بخش مخصوص به کودکان این سرویس‌ها رایگان خواهد بود. توییت آذری جهرمی به صورت زیر بوده است:

با مدیران تلوزیون‌های اینترنتی فیلیمو، آیو، نماوا و تیوا صحبت کردم. از فردا تا آخر هفته، بخش مخصوص کودکان آن‌ها و در برخی، تمام فیلم‌ها وسریال‌ها رایگان خواهد بود. خواهش می‌کنم در منزل بمونید و بیرون نروید. مواظب کودکان وخودتون دربرابر #کرونا باشید #همه‌با‌هم برای ایران

-

توییت وزیر ارتباطات درباره همکاری با تلویزیون‌های اینترنتی
توییت وزیر ارتباطات درباره همکاری با تلویزیون‌های اینترنتی -

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر