راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا؛ با نگاهی تکنولوژیک

ویروس کرونا

بیماری کرونا این روزها داغ‌ترین اخبار در سراسر دنیاست که متاسفانه پای این بیماری به ایران هم باز شده است. اما راه‌های پیشگیری از این بیماری چیست؟ در حوزه تکنولوژی باید به چه مسائلی توجه کنیم؟

بیماری کرونا این روزها داغ‌ترین اخبار در سراسر دنیاست که متاسفانه پای این بیماری به ایران هم باز شده است. درواقع در تاریخ روز چهارشنبه 30 بهمن ماه بود که به صورت رسمی ورود این ویروس به کشور تایید شد. از آنجایی که متاسفانه هنوز هیچ راه حلی برای درمان این بیماری در سراسر دنیا کشف نشده است، پیشگیری بهترین روش ممکن است. با فیسیت همراه باشید تا ضمن معرفی اصلی‌ترین راه‌های پیشگیری از این بیماری، نگاهی تکنولوژیک هم به این روش‌های داشته باشیم.

پیشگیری از ویروس کرونا

رعایت نکات بهداشتی بهترین پیشگیری از بیماری کرونا است. بنابراین به طور کلی تاکید می‌شود که تا حد امکان از حضور غیرضروری در اجتماعات خودداری کنید و همچنین با افرادی که دچار علائم سرماخوردگی و آنفولانزا هستند، دست ندهید. از جمله مهم‌ترین اقدامات بهداشتی که باید انجام دهید می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

عدم حضور در جاهای پرازدحام

استفاده از دستمال هنگام سرفه و عطسه و دور انداختن آن

استفاده از ماسک

شست و شوی مرتب دست‌ها

رعایت فاصله 1.5 متری با افراد

توصیه‌هایی برای پیشگیری از کرونا در حوزه تکنولوژی

همه ما روزانه بارها و بارها از گوشی خود استفاده می‌کنیم و باید بدانید که گوشی جز کثیف‌ترین اشیا محسوب می‌شود. بنابراین اگر گوشی خود را به دست فرد بیمار بدهید و یا گوشی چنین افرادی را لمس کنید، احتمال ابتلای شما به بیماری کرونا وجود دارد. بنابراین حتما گوشی خود را هم مانند دست‌ها، دائما تمیز کنید. در مکان‌های عمومی تکنولوژی محور، مانند گیم نت و گیم کلاب، حضور پیدا نکنید و یا دسته‌های بازی و موس و کیبوردها را با ماده پاک کننده، تمیز کنید. هنگام استفاده از دستگاه‌های عابر بانک، از دستکش‌های یکبار مصرف استفاده کنید و ترجیحا از پول نقد استفاده نکنید.

ویروس کرونا و توصیه‌های تکنولوژیک

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر