رویدادMWC 2020 به دلیل انتقال ویروس کرونا لغو شد

sdfegrhytj.jpg

بعد از کش و قوس‌های فراوان و انصراف بسیاری از شرکت‌های بزرگ از این رویداد امروز یک خبر بهت برانگیز روبه‌رو شدیم، کنگره جهانی موبایل امسال برگزار نمی شود. قرار بود که رویداد MWC 2020 از 24 فوریه تا 27 فوریه (از 4 اسفند تا 8 اسفند) در شهر بارسلونا، اسپانیا برگزار شود ، اما امروز برگزار کنندگان تصمیم گرفتند که همه چیز را به دلیل ترس از گسترش احتمالی ویروس کرونا لغو کنند.

شرکت های بزرگ در طی دو هفته گذشته از رویداد MWC امسال انصراف داده بودند یا به صورت بیانه‌هایی حضور خود در این رویداد لغو کرده بودند، بنابراین این اتفاق‌ها شوک بزرگی به حساب نمی آمد ، اما با حرکتی بی سابقه در تاریخ بزرگترین رویداد موبایل جهان را که به صورت سالانه و بسیار مهم است را تعطیل کرده است.

تا شب گذشته تقریبا تمامی مطبوعات در متن‌های منتشره خود با اطمینان می گوید همه چیز طبق برنامه ریزی پیش خواهد رفت. اما امروز ، هنگامی که هیئت مدیره این رویداد، با برگزار نشدن این نمایشگاه موافقت کرده‌اند همه را به شوک فرو برده اند.

gsmarena_001.jpg
نمایشگاه MWC -

باید گفت که این رویداد از سال 2006 به صورت مرتب هر ساله برای غول‌های صنعت موبایل و لوازم جانبی آن یک صحنه مانور برای آن‌ها بوده به طوری که هر کدام از شرکت ها در طول سال برنامه ریزی می‌کنند تا موبایل‌های خود را در این نمایشگاه رونمایی کنند و به دید عموم قرار دهند. پیش تر از این خبر شرکت‌هایی چون سونی ، ال جی، انویدیا، آمازون و سامسونگ از حضور در این رویداد انصراف داده بودند.

اما شرکت‌هایی که برنامه ریزی برای این رویداد داشتند و قرار بود از موبایل‌های جدید خود رونمایی کنند باید به هواوی، اوپو و شیائومی اشاره کرد که این شرکت‌های چینی هرگز پا پیش نکشیدند و انصراف ندادند حالا با تعطیلی این نمایشگاه باید دید که این شرکت‌ها چه واکنشی خواهند داشت.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر