آنر 9X Pro در تاریخ 24 فوریه به صورت جهانی معرفی می‌شود

honor 9x Pro

به دنبال لغو رویداد MWC 2020، آنر در همان تاریخ از نسخه جهانی آنر 9X Pro رونمایی خواهد کرد.

آنر، زیربند سابق هواوی، یکی از برندهای محبوب در سراسر دنیا و البته ایران است. چندی پیش بود که گوشی آنر 9X به عنوان یک گوشی میانرده اما فوق‌العاده وارد بازار ایران شد و با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شد. حالا به نظر می‌رسد که آنر در تلاش است تا این خانواده از بزرگ‌تر کند. از این رو ورژن جدیدی از این گوشی را با نام آنر 9X lite در تا دو هفته آینده معرفی خواهد شد. گذشته از این گوشی، در ماه جولای بود که آنر از گوشی آنر 9X pro در چین رونمایی کرد. حالا گفته می‌شود که در تاریخ 24 فوریه، این گوشی به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

این اطلاعات از سمت جورج ژوا، رئیس آنر، منتشر شده است و به گفته او آنر 9X Pro به صورت پیش فرض از سرویس‌های موبایل هواوی (یعنی HMS) بهره می‌برد و به این ترتیب آنر 9X Pro اولین گوشی آنر خواهد بود به جای سرویس‌های گوگل از سرویس‌های هواوی بهره می‌برد.

مشخصات آنر 9X pro

تلفن هوشمند آنر 9X پرو از یک نمایشگر تقریبا تمام صفحه 6.59 اینچی بهره می‌برد که هیچ ناچ مزاحمی ندارد و در عوض در آن از دوربین سلفی پاپ آپ استفاده شده است. سنسور اثرانگشت در این گوشی همچون آنر 9X در بغل قرار گرفته است که باعث می‌شود به سادگی بتوانید قفل گوشی را باز کنید. ضمنا باید اشاره کنیم که آنر 9X پرو از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که به شارژ 10 واتی مجهز شده است.

این گوشی از پردازنده کایرین 810 SoC بهره خواهد برد و احتمالا در دو مدل هم عرضه خواهد شد، یکی با 128 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 256 گیگابایت، اما هر دو مدل از این گوشی، با 8 گیگابایت رم راهی بازار خواهند شد.

آنر 9X Pro که در چین عرضه شد، از سیستم عامل اندروید 9.0 و واسط کاربری EMUI 9.1 بهره می‌برند اما امیدواریم که نسخه جهانی این گوشی همراه با اندروید 10 و واسط کاربری EMUI 10 راهی بازار شود.

آنر 9X
پوستر معرفی نسخه جهانی آنر 9X -

منبع خبر: gsmarena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Fatemeh

سه‌شنبه, 16 دی 1399

سلام گوشی 9X پرو الان وارد بازار ایران شده اگه نسده پجوری و از کجا میتونم تهیش گنم لطفا زود جواب منو بدید ممنون

پاسخ

ثبت نظر