احتمال ساخت گلکسی زد فیلیپ لایت سامسونگ وجود دارد

Untitled-1.jpg

براساس اطلاعات به دست آمده ممکن است که کمپانی سامسونگ نسخه ارزان قیمتی از گلکسی زد فولد را با نام گلکسی زد فولد لایت به بازار عرضه کند.

گوشی‌های تاشو در بازار ایران و بازار جهان قیمت بالایی دارند و جز محصولات گران‌قیمت بازار هستند و هنوز هم مشخص نیست که آینده خوبی در انتظار آن‌ها است یا خیر. اما غول تکنولوژی کره‌ای در این چند سال گذشته مدل‌های مختلفی از گوشی‌های تاشو را راهی بازار کرده است و اما حالا گزارشاتی به گوش می‌رسد که گلکسی زد فولد لایت در دست ساخت است. به نظر می‌رسد که این گوشی نسخه ارزان قیمت گلکسی زد فولد 2 خواهد بود؛ اما هر چه که هست به نظر می‌رسد که این روند تولیدی متوقف شده است.

بنیان‌گذار DSCC، به نام راس یانگ، که پیشتر هم درباره گوشی‌های تاشوی سامسونگ اخباری را منتشر کرده بود، حالا دوباره با اطلاعاتی در این زمینه از راه رسیده است. او در گفت‌وگویی اشاره کرده است که از روند تولید گلکسی زد فولد لایت بی خبر است و این احتمال نیز وجود دارد که شاید روند ساخت و تولید این دستگاه متوقف شده است. به‌ گفته‌ی یانگ، سامسونگ درگلکسی زد فولد لایت صفحه‌نمایش بسیار نازک (Ultra Thin Glass) را حذف کرده است. این مدل صفحه‌نمایش روی گوشی‌های زد فیلیپ دیده می‌شود.

از سامسونگ بعید نیست که برای کاهش قیمت این دستگاه به مانند نسل اول گلکسی فولد از پلاستیک استفاده کند. ساخت مدل ارزان‌قیمت زد فولد دور از ذهن نیست و حتی باعث می‌شود این گوشی‌ها فروش بیشتری داشته باشند. البته باید تا اینکه اطلاعات بیشتر منتشر شود صبر کنیم تا متوجه شویم که سامسونگ برای آینده چه برنامه‌ای دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر