اولین اطلاعات آیفون 13 فاش شد

Untitled-1.jpg

هنوز از رویداد معرفی آیفون 12 زمان زیادی نگذشته است و عرضه این سری از موبایل‌های اپل در برخی کشورها هنوز انجام نشده است اما اولین اطلاعات و مشخصات غیررسمی از آیفون 13 منتشر شده است.

یک افشاگر با نام کاربری Jiorīku، در صفحه شخصی خودش اقدام به فاش کردن اطلاعات آیفون 13 کرده است که پیش‌تر انتظار می‌رفت که این مشخصات بر روی آیفون 12 باشد، اولین جزئیات اعلامی در رابطه با طراحی این دستگاه است که با کناره‌های تخت و صیقلی از جنس فولاد ضد زنگ (برای مدل‌ پرو) و یک نمایشگر تخت ارائه خواهد شد. این افشاگر ادعا می‌کند که در آیفون 13 نیز اپل از حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر استفاده نخواهد کرد، البته با توجه به اینکه زمان زیادی تا رونمایی از آیفون 13 باقی مانده است، شاهد این اطلاعات هستیم که نباید تنها به آن اتکا کنیم و همچنان باید تا اخبار رسمی منتظر بمانیم.

دیگر اطلاعات منتشر شده مربوط به نمایشگر سری جدید آیفون است که از صفحه‌نمایش جدید LTPO OLED بر روی این دستگاه‌ها استفاده خواهد شد. نرخ نوسازی این نمایشگر بسته ‌به نیاز، از ۱ تا ۱۲۰ هرتز متغییر خواهد بود، که این کار باعث خواهد شد تا انرژی کمتری در این دستگاه‌ها استفاده شود.

البته این احتمال نیز وجود دارد که درگاه‌های لایتنینگ کنار گذاشته شود و البته گفته می‌شود که از درگاه USB-C هم خبری نیست و احتمال اینکه آیفون 13 بدون هیچ درگاه و پورتی عرضه شود بسیار قوت گرفته است. اپل نیز در مراسم رونمایی از آیفون 12 از شارژر مغناطیسی مگ‌سیف رونمایی کرده تا به این اخبار و شایعات را تا حد زیادی تایید کند. اما مشخص نیست این امر در آیفون ۱۳ اتفاق خواهد افتاد یا سری بعد از آن. در هر صورت به احتمال بسیار زیاد اپل به‌زودی مگ‌سیف را جایگزین پورت لایتنینگ خواهد کرد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر