اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 865 معرفی شد؛ اکسون 10s Pro 5G

اولین گوشی دنیا مجهز به اسنپدراگون 865

گوشی ZTE Axon 10s Pro 5G با پردازنده اسنپدراگون 865 کوالکام و قیمت زیر 450 دلار معرفی شد.

مدت زیادی از معرفی پردازنده اسنپدراگون 865، جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده موبایلی نمی‌گذرد که حالا شاهد معرفی اولین گوشی دنیا که به این پردازنده مجهز شده، هستیم. گوشی ZTE Axon 10s Pro 5G همان اولین گوشی است که از قدرتمندترین پردازنده موبایلی حال حاضر دنیا بهره می‌برد.

کمپانی ZTE پیش‌تر توضیح داده بود که پرچدار جدیدش که Axon 10s نام خواهد داشت، با پردازنده اسنپدراگون 865 و 5G معرفی خواهد شد. زمانی که مدیرعامل این کمپانی متوجه شد که خیل عظیمی از کاربران، مشتاقانه منتظر رونمایی این گوشی هستند، تصمیم گرفت در یک مراسم نه چندان رسمی که نمی‌توانیم آن را یک رونمایی تمام و کمال بنامیم، از این گوشی پرچمدارش رونمایی کند و هر چیزی درباره ZTE Axon 10s Pro 5G را توضیح دهد. اگر بخواهیم در یک جمله این گوشی را توصیف کنیم، باید بگوییم که ZTE Axon 10s Pro 5G اولین گوشی در سال 2020 خواهد بود که از 5G بهره می‌برد (در کنار تعداد زیاد دیگری گوشی) که دستی به سر و روی واسط کاربری آن کشیده شده و ضمنا هوش مصنوعی آن هم ارتقا یافته است و از پردازنده اسنپدراگون 865 بهره می‌برد.

این گوشی در حالی رونمایی شد که در دست Feng Xu، مدیرعامل بخش موبایل ZTE قرار داشت. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی می‌دانیم را با شما در میان بگذاریم.

معرفی گوشی ZTE Axon 10s Pro 5G در دست مدیرعامل بخش موبایل این شرکت
معرفی گوشی ZTE Axon 10s Pro 5G در دست مدیرعامل بخش موبایل این شرکت -

بررسی مشخصات گوشی ZTE Axon 10s Pro 5G

رندرها و تصاویر این گوشی نشان می‌دهد که ظاهر آن شباهت فوق‌العاده زیادی به گوشی نسل قبلش، یعنی Axon 10 Pro 5G دارد و انتظار می‌رود که شروع قیمت آن هم از زیر 450 دلار باشد.

اگرچه درباره میزان رم و حافظه داخلی این گوشی صحبتی نشده است اما این گوشی برای داشتن بهترین عملکرد، به حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS3.0 مجهز شده است. از طرفی ZTE برای استفاده بهینه از منابع، در این گوشی از موتور هوش مصنوعی Z-Booster 2.0 هم استفاده کرده است تا به این ترتیب به بهترین شکل ممکن بتواند به هر تسک و وظیفه‌ای، منابع را اختصاص دهد.

تا به اینجا انتظار داریم که این گوشی همراه با سیستم عامل MiFavor 10 راهی بازار شود که مبتنی بر اندروید 10 است.

علاوه بر بهره بردن از پردازنده ااسنپدراگون 865، گوشی ZTE Axon 10s Pro 5G اولین گوشی ZTE با این رابط کاربری، آیکون‌های جدید، حالت تاریک و... بسیار مشخصات و قابلیت‌های جدید خواهد بود.

اگرچه این گوشی به صورت پیش فرض از شبکه 5G بهره می‌برد اما می‌توانید این شبکه را نادیده بگیرید و از آن استفاده نکنید و این اغلب برای مکان‌هایی است که هنوز از 5G پشتیبانی نمی‌کنند.

در آخر هم باید بگوییم که این گوشی حدودا 175 گرم وزن دارد و قطر آن تنها 7.9 میلی متر است و به این ترتیب ZTE Zxon 10s Pro 5G یکی از باریک‌ترین گوشی‌های 5G حال حاضر هم خواهد بود.

معرفی گوشی ZTE Axon 10s Pro 5G
نمایی از گوشی ZTE Axon 10s Pro 5G -

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر