اپل بازی‌هایی که با مضامین کرونا است را از اپ استور حذف کرد

applecorona.jpg

اپل امروز تصمیم گرفت تا بازی‌ها و برنامه های سرگرم کننده‌ای که با نام و مضامین کویید19 یا همان ویروس کرونا است از لیست برنامه‌های خود پاک کند و انتشار آن‌ها را ممنوع اعلام کند .

اپل تصریح کرد که با وضع این قانون، نیاز به نرم افزاری دارد که اطلاعات مربوط به این بحران جهانی به سمع و نظر مردم برساند، یعنی مسائل بهداشتی را از منابع رسمی نشر پیدا می‌کند در این برنامه قرار می‌دهد.

سازنده آیفون بهتر است بگوییم اپل، در بیانیه ای که امروز برای توسعه دهندگان بازی‌ها و برنامه‌ها ارائه کرد ، ممنوعیت بازی هایی را که از نام این ویروس استفاده می کنند، را اعلام کرد.

برنامه های اطلاعات پزشکی فقط از منابع موثق

برای مقابله با ترساندن مردم، که این روزها کار سودجویان را داغ کرده، اپل در حال حاضر برنامه های مربوط به مسائل بهداشتی را که از منابع معتبری نیستند را در لیست سیاه قرار می‌دهد.

این شرکت امروز به طور خاص به مسائل مربوط به ویروس کرونا پرداخت. اپل اظهار داشت که فقط "سازمان های دولتی ، سازمان های غیردولتی با محوریت بهداشت ، شرکت هایی که در مسائل بهداشتی عمیقاً معتبر هستند ، یا موسسات پزشکی یا آموزشی" باید یک برنامه مربوط به ویروس کرونا ارائه دهند.

در ادامه این صحبت‎‌ها گفته شد: روحیه جوامع در سراسر جهان بستگی به منابع خبری معتبر دارد. اینها باعث می‌شود تا مردم از آخرین نوآوری برای سلامتی آن‌ها با خبر شوند و این اطلاعات را برای خود و اطرافیانشان به اشتراک بگذارند.

این‌ها کارهای کوچک اپل است

اپل قدم‌های مهم‌تری برای مقابله با این ویروس همه‌گیر برداشته، نکته قابل توجه این است که دیروز تمام فروشگاه های خرده فروشی خود را در خارج از کشور چین به مدت دو هفته تعطیل کردی ، یعنی می‌توان گفت در سراسر دنیا جز چین، به علاوه ، کنفرانس جهانی توسعه دهندگان این شرکت امسال فقط به صورت آنلاین برگزار می شود .

اخبار مرتبط:

منتظر کشف داروی کرونا هستید؟ از کامپیوتر خود برای تحقیق استفاده کنید

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ultofmac

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر