برای اولین بار رویداد WWDC اپل آنلاین برگزار می‌شود

wwdc2020

شیوع کرونا کل دنیا را تحت تاثیر قرار داده و در این بین اپل هم برای اولین بار مجبور شده است تا رویداد WWDC2020 خود را لغو کرده و این رویداد را به صورت آنلاین برگزار کند.

شیوع کرونا در سراسر دنیا، دیگر خبر لغو رویدادهای بزرگ جهان اصلا تعجب آور نیست و تقریبا همه کمپانی‌های بزرگ، رویدادهای سالانه خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند.

در ادامه روند لغو رویدادهای بزرگ، اپل هم بالاخره تسلیم شده و اعلام کرد که رویداد WWDC2020 خود را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد و این اولین باری است که با این اتفاق در دوران حیات اپل مواجه هستیم.

نکته جالبی که بیانیه اپل به چشم می‌خورد، عدم استفاده از واژه کرونا ویروس است. در واقع در این بیانیه هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده است و در عوض از عبارت "مشکلات کنونی سلامت" استفاده شده است. اما دلیل این کار اپل برای هیچکس هنوز مشخص نیست، با این وجود اپل همواره عادت دارد تا روی مسائل معمولی، نام‌‌های عجیب بگذارد و این چیز جدیدی نیست.

به هر ترتیب امسال هم مانند هر سال، اپل طبق برنامه‌ ریزی سابق خود، رویدادش را پیش می‌برد. تنها تفاوت این است که امسال به صورت آنلاین شاهد رویداد WWDC2020 خواهیم بود.

در آخر هم باید اشاره کنیم که اپل توضیح داده است به دلیل ضرری که سازمان‌های محلی "سن خوزه" از برگزار نشدن این مراسم می‌بینند، یک میلیون دلار به عنوان غرامت به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

اخبار مرتبط:

منتظر کشف داروی کرونا هستید؟ از کامپیوتر خود برای تحقیق استفاده کنید

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر