اپل مشغول ساخت یک هدفون بی سیم ارزان قیمت است؛ ایرپاد پرو لایت

ایرپاد پرو لایت

بنا به گزارشات، اپل تصمیم دارد تا در اواسط سال جاری میلادی، از هدفون بی سیم ارزان قیمت خود با نام ایرپاد پرو لایت رونمایی کند.

دو هدفون بی سیم ایرپاد و ایرپاد پرو اپل، دو هدفون بی سیم محبوب در بین کاربران این پلتفرم هستند اما این دو هدفون بی سیم قیمت بالایی دارند. حالا به گزارش وب سایت Digitimes، کمپانی اپل تصمیم دارد که تا 6 ماه آینده، نسخه ارزان قیمتی از ایرپاد پرو را با نام ایرپاد پرو لایت (Airpods Pro Lite)، معرفی و راهی بازار کند.

براساس گزارشی که از سمت این وب سایت منتشر شده است، ایرپاد پرو لایت، یک محصول پایین رده از اپل به حساب می‌آید.

گزارشات این وب سایت از یک ماجرا و اظهارات و صحبت‌های تحلیلگر و افشاگر معروف اپل، مینگ چی کو هم یک ماجرای دیگر درباره هدفون بی سیم آینده است. درواقع مینگ چی کو پیشتر توضیح داده بود که در نیمه اول سال 2020 شاهد رونمایی از یک هدفون بی سیم جدید از سمت اپل خواهیم بود. حالا با توجه به این گزارشات احتمال داده می‌شود که هر دو منبع به هدفون ایرپاد پرو لایت اشاره داشته‌اند. تنها تفاوتی که در گفته‌های این دو منبع وجود دارد، در مورد سطح این هدفون بی سیم است. به گزارش وب سایت Digitimes، هدفون ایرپاد پرو لایت یک هدفون کاملا پایین رده خواهد بود. این در حالی است که بنا به صحبت‌های افشاگر معروف اپل، هدفون جدید یک هدفون بی سیم بالارده خواهد بود.

البته در خصوص این تناقض، شایعاتی هم منتشر شده است. برای نمونه گفته می‌شود شاید مینگ چی کو هدفون Beats Solo Pro را در نظر داشته است که با برند اپل معرفی خواهد شد. از سوی دیگری گفته می‌شود ممکن است که Digitimes در گزارش اخیرش به هدفون Powerbeats 4 اشاره داشته است که در کدهای iOS هم مدارک مربوط به آن پیدا شده است.

به هر ترتیب گفته می‌شود که هدفون بی سیم ایرپاد پرو لایت ، قیمتی بین ایرپاد 2 اپل و ایرپاد پرو یعنی بین 159 تا 249 دلار دارد.

به هر ترتیب باید تا اواسط سال جاری منتظر باشیم تا ببینیم اپل برای هدفون بی سیم بعدی خود چه تصمیمی خواهد گرفت.

پیشنهاد فیسیت:

اپل ایرپاد(2019) یا سامسونگ گلکسی بادز؟ کدام یک بهتر است؟

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌های زیر 150 هزار تومان بازار | سال 98

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر