بازی ترسناک ایرانی SOMTHING LIKE DEATH در دست توسعه است

بازی ایرانی SOMTHINGLIKEDEATH

بعد از گذشت حدود دو سال، حالا تریلر بازی ایرانی ترسناک SOMTHING LIKE DEATH منتشر شده اما هنوز زمان عرضه آن مشخص نیست.

بازی‌های ویدیویی حالا در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند و خوشبختانه ایران هم به این حوزه ورود کرده و شاهد شکل گیری تیم‌های بازی سازی در ایران هستیم. یکی از تیم‌های بازی سازی ایرانی، تیم Mahyari Production است. حالا ساعتی پیش تریلری از بازی ترسناک ایرانی SOMTHING LIKE DEATH منتشر شده است.

به گفته سعید باقری مهیاری، مدیرعامل این تیم بازی سازی، ساخت بازی SOMTHING LIKE DEATH را از اواخر سال 2017 کلید زدع و با یک تیم 11 نفره در حال کار روی آن است. حالا که تقریبا حدود بیش از 2 سال از آغاز این پروژه می‌گذرد، مهیاری توضیح داده که قابلیت‌ها و مکانیک‌های اصلی بازی طراحی و ساخته شده‌اند و حالا شاهد تریلر کوتاهی از این بازی هم هستیم. با فیسیت همراه باشید تا کمی درباره این بازی ایرانی بیشتر صحبت کنیم.

بازی SOMTHING LIKE DEATH

به گفته مهیاری SOMTHING LIKE DEATH یک داستان جنایی است که در سال 1984 و در یک امارت در شهر لندن در حال رخ دادن است. کاربری که در حال بازی است هم در قالب یک کارآگاه جنایی ایفای نقش می‌کند. ضمنا این بازی تنها شامل بخش تک نفره خواهد بود.

مهیاری به عنوان یکی از تفاوت‌های اصلی بازی SOMTHING LIKE DEATH نسبت به سایر بازی‌های ایرانی، استفاده از اتفاقات سینمایی در جریان بازی را معرفی می‌کند. به اعتقاد او همین اتفاقات این بازی را به یک سینمای تعاملی تبدیل خواهد کرد که حس ترس را به سیوه‌ای متفاوت القا خواهد کرد.

جالب اینجاست که هر بازی کن می‌تواند ماجرا را به شیوه خاص خودش حل کند و به عبارتی پازل‌ها به چند شیوه قابل حل هستند که هر بازیکن ممکن است یک شیوه متفاوت را پیش بگیرد. به این ترتیب ر بازیکن تجربه متفاوتی از بازی خواهد داشت.

تصاویری از بازی SOMTHING LIKE DEATH

Something-Like-Death بازی - 2
تصاویری از بازی SOMTHING LIKE DEATH - 1 -
Something-Like-Death-3 بازی
تصاویری از بازی SOMTHING LIKE DEATH - 2 -
Something-Like-Death-4.
تصاویری از بازی SOMTHING LIKE DEATH - 3 -

پلتفرم‌های قابل اجرا و زمان عرضه

تیم بازی سازی مهیار پروداکشن در حال توسعه بازی SOMTHING LIKE DEATH برای PC، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هستند اما هنوز زمان عرضه آن تعیین نشده است. البته دلیل این موضوع هم این است که این بازی هنوز ناشری ندارد.

اخبار مرتبط:

چگونه در رد دد ردمپشن 2 پولدار شویم؟

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Abolfazl

شنبه, 07 دی 1398

چی میگی!!!! یعنی این بازی واقعا ساخت ایرانه خب من نمیدونم اصلا به من چه

پاسخ

ثبت نظر