بلک‌شارک 3 با دو دکمه مکانیکی ارائه خواهد شد

sffdfdf.jpg

تلفن‌های گیمینک Black Shark 3 در تاریخ 3 مارس به بازار عرضه خواهند شد با نزدیک شدن به تاریخ اعلام شده اخبار زیادی در رابطه با این دستگاه به بیرون درز پیدا کرده است، آخرین تصویر Black Shark 3 Pro نشان می دهد که این گوشی با یک جفت دکمه مکانیکی در کنار این دستگاه قرار گرفته است ارائه خواهد شد.

قبلا در بسیاری از این گوشی‌های گیمینگ دیدیم که تماما دکمه‌ها خازنی بوده و اما الان برای اولین بار شاهد استفاده از دکمه‌های مکانیکی هستیم.

به نظر می‌رسد که این دکمه‌ها وقتی نیازی به استفاده ندارند داخل دستگاه مینشیند، این اطلاعات را می‌توانیم از ویدو به اشتراک گذاشته این شرکت دریابیم. طول هر دکمه جداگانه 21 میلی‌متر است و یک کلید اصلی با طول 1.5 میلی‌متر در بین دو کلیدی که برای بازی کردن استفاده می‌شود، قرار دارد. طبق گفته این شرکت این دکمه ها قابلیت 300000 تا یک میلیون بار کلیک را دارا می‌باشند.

Black-Shark-3-Pro-To-Feature-Industrys-First-Mehanical-Pop-up-Should-Triggers.jpg
بلک‌شلرک3 -

این دستگاه از نمایشگر 120 هرتزی استفاده خواهد کرد ، قلب تپنده این دستگاه چیپ اسنپدراگون 865 است که در کنار رم 16 گیگابایتی و شارژ سریع 65W بهره می برد.در مدل بلک‌شارک 3 پرو، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در پشت این دستگاه قرار گرفته در حالی که پیش بینی می شود مدل اولیه این دستگاه دارای یک باتری 4،720 میلی آمپر ساعتی باشد.

هر دو دستگاه از فناوری شارژ وایرلس استفاده می‌کند. تنها سر نخی که از دوربین های این دستگاه به دست آوردیم، دریافتیم که این دستگاه از دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره خواهد برد.



اخبار امروز:

آموزش مجازی و از راه دور به دنبال احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها فراهم شد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر