بنچمارک گلکسی A31 سامسونگ فاش شد

galaxy A31

گلکسی A31 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود و حالا بنچمارک مربوط به این گوشی میانرده فاش شده که مشخصات آن را تعیین می‌کند.

گوشی‌های سری A سامسونگ به خوبی بازار گوشی‌های میانرده و پایین رده را بدست آورده‌اند. حالا به دلیلی موفقیت سامسونگ در فروش عالی این گوشی‌ها، این کمپانی در نطر دارد تا گوشی‌های خانواده A را گسترش دهد. گلکسی A31 یکی از اعضای آینده خانواده گوشی‌های سری A خواهد بود که حالا بنچمارک مربوط به آن، با شماره مدل SM-A315F در وب سایت گیک بنچ منتشر شده است. بنا به اطلاعات منتشر شده در این وب سایت، مشخصات مهمی از گلکسی A31 سامسونگ فاش شده است. با فیسیت همراه باشید تا این مشخصات را با هم مرور کنیم.

پیشنهاد فیسیت:

مشخصات گلکسی A21 سامسونگ فاش شد؛ دوربین اصلی چهارگانه مهمترین ویژگی

گلکسی A11 سامسونگ؛ پایین رده بعدی سامسونگ در راه است

مشخصات گلکسی A31 سامسونگ

گوشی گلکسی A31 سامسونگ که شایعات حول آن از ماه نوامبر سال 2019 آغاز شد، در بخش تک هسته‌ای امتیاز 349 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 1291 را بدست آورده است. گویا این گوشی از پردازنده مدیاتک MT6768V/CA بهره خواهد برد که احتمالا همان پردازنده هلیو P65 خواهد بود.

بنا به شایعات می‌دانیم که گلکسی A31 سامسونگ از 4 گیگابایت رم بهره خواهد برد. البته ممکن است مدل‌های دیگری از این گوشی هم عرضه شود که از رم بیشتری بهره ببرد اما هنوز اطلاعات دیگری درباره آن منتشر نشده است. ضمنا گفته می‌شود که این گوشی با سیستم عامل اندروید 10 راهی بازار خواهد شد.

با توجه به بنچمارک منتشر شده، اطلاعات دیگری درباره گلکسی A31 نمی‌توانیم دریافت کنیم اما بنا به شایعات قبلی می‌دانیم که سامسونگ گلکسی A31 از 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. گویا در پنل پشتی این گوشی، شاهد به کارگیری دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو خواهیم بود.

به نظر می‌رسد که گلکسی A31 سامسونگ در همین هفته جاری معرفی شود.

بنچمارک مربوط به گلکسی A31.png
بنچمارک مربوط به گلکسی A31 -

اخبار مرتبط:

راهنمای خرید گوشی های سری A سامسونگ 2019 ؛ قدرتمندانی خوش قیمت

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر