ردمی نوت 9 در تاریخ 12 مارس رونمایی می‌شود

Redmi Note 9

بعد از محبوبیت و فروش عالی ردمی نوت 8 و 8 پرو حالا در تلاش است تا نسل جدید این گوشی را با نام ردمی نوت 9 در تاریخ 12 مارس معرفی کند.

ردمی، زیربرند معتبر و محبوب شیائومی است که در حوزه گوشی‌های خوش قیمت، خوش درخشیده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا از جمله ایران بدست آورده است. یک سری از پرطرفدارترین گوشی‌های ردمی، گوشی‌های ردمی نوت 8 و 8 پرو هستند که فروش عالی را تجربه کرده‌اند. حالا به نظر می‌رسد که ردمی در تلاش است تا نسل جدید این گوشی‌ را تولید کرده و راهی بازار کند.

درواقع شایعات نشان می‌دهد که سری بعدی این گوشی با نام گلکسی نوت 9 به صورت رسمی در تاریخ 12 مارس، یعنی هفته آینده رونمایی خواهند شد. حالا با توجه به یک توییت از حساب هندی شیائومی، اطلاعاتی درباره این گوشی فاش شده است. این توییت به صورت زیر است:

خودتان را برای بزرگ‌ترین و مهمترین محصول ردمی در سال 2020 آماده کنید. دوربین ProCamerasMaxPerformance چیزی است که تا به امروز شبیه به آن را ندیده‌اید. یک ردمی نوت جدید در تاریخ 12 مارس معرفی می‌شود!

-

بنر تبلیغاتی از ردمی نوت 9
بنر تبلیغاتی از ردمی نوت 9 -

با توجه به تصویری که منتشر شده است مشخص است که گوشی‌های سری ردمی نوت 9 از چهار دوربین در پنل پشتی بهره خواهند برد که در بخشی مربعی شکل قرار خواهد گرفت. ضمنا گفته می‌شود که این گوشی از طراحی پیشرفته بهره خواهد برد و تجربه‌ای عالی در بازی را فراهم خواهد کرد. همچنین گویا ردمی نوت 9 از قابلیت شارژ سریع هم بهره خواهد برد.

تصویر دیگری که از این گوشی منتشر شده است، پورت Type-C، جک هدفون 3.5 میلی متری و سپیکر آن را به نمایش می‌گذارد.

ردمی نوت 9
ردمی نوت 9 نمایش داده شده در دست یک کاربر -

تا به اینجا، این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که از گوشی هوشمند ردمی نوت 9 در دسترس است اما خوشبختانه زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی باقی نمانده است تا ردمی نوت 9 را به صورت دقیق و واقعی ببینیم و ارزش خریدش را بررسی کنیم.

اخبار مرتبط:

ردمی نوت 8 پرو در مقابل ردمی نوت 7 پرو ؛ بررسی دو گوشی شگفت انگیز اما ارزان قیمت

ردمی K30شیائومی؛ ارزان قیمت‌ترین گوشی 5G دنیا معرفی شد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر