رندرهای آیفون SE 2 منتشر شد؛ شباهت عجیب به آیفون 8

رندرهای فاش شده از آیفون SE 2

به تازگی رندرهایی از گوشی آیفون 9 یا همان آیفون SE 2 فاش شده است که شباهت بسیار آن به آیفون 8 را نشان می‎‌دهد اما گویا شاهد به کارگیری مجدد تاچ آی دی در این گوشی خواهیم بود.

اپل امسال از آیفون‌های 11 خود رونمایی کرده است و با این حال هنوز آیفون‌های 8، 8 پلاس، آیفون X، XR و... در بازار هستند. در این میان آیفون 9 جا مانده است.

حالا از چند ماه پیش انتشار اخبار و شایعاتی آغاز شد که از رونمایی آیفون SE 2 که این روزها نام آیفون 9 به آن نسبت داده می‌شود، خبر می‌داد. همین شایعات نشان می‌دهد که آیفون SE 2 شباهت زیادی به آیفون 8 خواهد داشت. با فیسیت همراه باشید تا همه اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده است را با هم بررسی کنیم.

آیفون SE 2 یا همان آیفون 9

در حال حاضر رندرهای بسیار باکیفیتی از آیفون 9 از سمت وب سایت @OnLeaks. منتشر شده است که اطلاعات مختلفی درباره طراحی این گوشی را فاش می‌کند. بنا به همین اطلاعات این گوشی احتمالا از یک نمایشگر 4.7 اینچی از نوع IPS LCD بهره می‌برد. با توجه به رندرها می‌بینیم که حاشیه‌های این گوشی بسیار پهن است و گویا در آیفون SE 2 مجددا شاهد به کار گیری سنسور اثرانگشت هم خواهیم بود که همان تاچ آی دی است که قبلا در گوشی‌های آیفون شاهد بودیم.

با این اوصاف مطمئنا نباید انتظار تکنولوژی FaceID سه بعدی را آیفون 9 اپل داشته باشیم. از طرفی به نظر می‌رسد که این گوشی به جای استفاده از کاور براق (چیزی که در پنل پشتی گوشی آیفون 8 شاهد بودیم)، از قابی مات که شبیه به آیفون 11 پرو است، استفاده خواهد کرد.

رندرهای فاش شده از آیفون SE 2
رندرهای فاش شده از آیفون SE 2 -

آیفون 9 احتمالا از جهت ضخامت هم با آیفون 8 متفاوت خواهد بود. گویا این گوشی به جای ضخامت 7.3 میلی متری، با ضخامت 7.8 میلی متری معرفی شود و اگر دوربین را هم در این اندازه‌گیری دخیل کنیم، ضخامت آیفون SE 2 به 8.6 خواهد رسید.

در پنل پشتی این گوشی شاهد یک تک دوربین اصلی هستیم که کمی بزرگ‌تر و ضخیم‌تر از دوربینی است که در آیفون 8 شاهد بودیم. بنابراین مطمئن هستیم که دوربین این گوشی به مراتب بهتر و باکیفیت‌تر از دوربین آیفون 8 خواهد بود.

Apple-iPhone-9.jpg
رندرهای فاش شده از آیفون SE 2 و یا همان آیفون 9 -

جالب اینجاست که گفته می‌شود آیفون SE 2 از پردازنده A13 Bionic که در آیفون‌های 11 هم به کار رفته بود، بهره خواهد برد. این در حالی است که در آیفون 8 شاهد به کارگیری پردازنده A11 بودیم و این یک ارتقا بسیار چشمگیر در آیفون 9 محسوب می‌شود. بنابراین این گوشی از نظر قدرت سخت افزاری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بنا به شایعات انتظار می‌رود که این گوشی در ماه مارس معرفی شود و مدل پایه آن که دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود، 399 دلار قیمت خواهد داشت. جالب اینجاست که نسخه‌ای از این گوشی با 128 گیگابایت حافظه داخلی، دقیقا هم قیمت با آیفون 8 یعنی 499 دلار راهی بازار خواهد شد. بنابراین بدون شک این گوشی با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه خواهد شد.

اخبار مرتبط:

آیفون SE 2 با قیمت 399 دلاری معرفی می‌شود

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر