مشخصات گلکسی اس 10 لایت فاش شد؛ مشخصات یک پرچمدار و قیمت یک میانرده

مشخصات گلکسی اس 10 لایت

.بعد از مدت‌ها شایعه، حالا مشخصات گلکسی اس 10 لایت به همراه قیمت آن، توسط یک منبع معتبر مشخص شده است

مدت‌ها شاهد شایعات زیادی درباره عرضه نسخه ارزان قیمتی از گلکسی اس 10 بودیم، گوشی که انتظار داریم گلکسی اس 10 لایت نامیده شود. اگرچه شایعات زیادی درباره این گوشی در جریان بود اما حالا به لطف یک گزارش از منبعی معتبر، با اطمینان می‌توانیم درباره مشخصات سخت افزاری این گوشی و قیمت آن صحبت کنیم. با فیسیت همراه باشید تا اطلاعات منتشر شده درباره گوشی گلکسی S10 Lite را با هم بررسی کنیم.

مشخصات فاش شده از گلکسی S10 Lite

نمایشگر روزنه دار

گلکسی اس 10 لایت احتمالا از یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن 1080 در 2400 بهره خواهد برد. به عبارتی انتظار داریم که گلکسی اس 10 لایت (که گفته می‌شود در برخی بازارها با نام گلکسی A91 در دسترس قرار خواهد گرفت)، کمی بزرگ‌تر از گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس باشد.

دوربین اصلی و سلفی

با توجه به رندرهایی که قبلا هم از گلکسی S10 Lite منتشر شده بود، می‌دانستیم که این گوشی از نمایشگر روزنه دار بهره خواهد برد که این روزنه دقیقا در وسط نمایشگر و در بالا قرار دارد. این روزنه جایگاه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

در پنل پشتی هم شاهد به کارگیری دوربین اصلی سه گانه خواهیم بود که گفته می‌شود شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی (با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0)، یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولترواید و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی(با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4) خواهد بود.

نکته مهم درباره دوربین این گوشی، بهره بردن از قابلیتی به نام tili-OIS است که از فناوری‌های لرزش گیر فعلی به مراتب بهتر است.

رندرهای فاش شده از گلکسی S10 Lite
-

استفاده گسترده از اسنپدراگون

نکته قابل تامل دیگر در مورد گوشی گلکسی S10 Lite، پردازنده آن است. سامسونگ تا به امروز اغلب از پردازنده اگزینوس در گوشی‌های پرچمدارش استفاده می‌کرد و در تعداد انگشت شماری کشور مانند آمریکا، از پردازنده اسنپدراگون بهره می‌برد. حالا اما به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد این بار بیشتر از پردازنده اسنپدراگون استفاده کند. گفته می‌شود که گلکسیS10 Lite از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره خواهد برد.

گلکسی اس 10 لایت در کنار این پردازنده، به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم مجهز خواهد شد. البته گفته می‌شود که این گوشی قابلیت اتصال کارت حافظه میکرو اس دی تا 1 ترابایت را دارد.

سایر مشخصات گلکسی اس 10 لایت

اطلاعات دیگری که منتشر شده است نشان می‌دهد که گلکسی اس 10 لایت از یک باتری 4500 میلی آمپرساعتی و شارژ سریع 45 واتی بهره خواهد برد. ضمنا گفته می‌شود که گلکسی S10 Lite همراه با اندروید 10 راهی بازار خواهد شد.

سامسونگ در نظر دارد تا این گوشی را در سه رنگ مشکی، سفید و آبی، راهی بازار کند.

قیمت گلکسی اس 10 لایت

گفته می‌شود که گوشی گلکسی S10 Lite در جنوب اروپا با قیمتی حدود 754 دلار به فروش خواهد رسید. با این اوصاف به نظر می‌رسد که گلکسی S10 Lite کمی گران قیمت‌تر از گلکسی نوت 10 لایت (که بنا به گفته همین منبع احتمالا 701 دلار خواهد بود) باشد. اما تصور ما این است که گلکسی اس 10 لایت باید ارزان‌تر از گلکسی نوت 10 لایت باشد. به هر ترتیب باید منتظر باشیم تا ببینیم که این گوشی‌ها چه زمانی عرضه می‌شوند و چه قیمتی خواهند داشت.

اخبار مرتبط:

گیک بنچ گلکسی اس 10 لایت منتشر شد؛ نسخه ارزان قیمت گلکسی S10

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر