مشخصات گوشی Black Shark 3 5G مشخص شد؛ شارژ 65 واتی برای اولین بار

بلک شارک 3 5G

شیائومی در تدراک است تا گوشی گیمینگ جدیدی از زیربرند بلک شارک را با نام Black Shark 3 5G راهی بازار کند. حالا مشخص شده است که این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 65 واتی بهره خواهد برد.

یکی از شناخته‌ شده‌ترین برندهای تولید کننده گوشی گیمینگ، گوشی‌های برند بلک شارک از زیربرند شیائومی هستند. حالا شیائومی در نظر دارد تا یک گوشی گیمینگ جدید را با نام بلک شارک 3 راهی بازار کند که 5G خواهد بود. تا به اینجا مشخصاتی از این گوشی گیمینگ آینده بلک شارک منتشر شده است که در نوع خود جالب توجه هستند. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

گوشی بلک شارک 3 5G

بر اساس گزارش‌هایی که به تازگی درباره گوشی هوشمند بلک شارک 3 فاش شده است، می‌دانیم که این گوشی از قدرتمندترین پردازنده موبایلی حال حاضر یعنی اسنپدراگون 865 بهره خواهد برد. نمایشگر این گوشی هم از رزولوشن QHD بهره می‌برد و با رفرش ریت 120 هرتزی راهی بازار خواهد شد.

موضوع جالب و البته خاص در خصوص این گوشی، باتری و شارژ آن است. درواقع روز گذشته بود که مدیر این برند در شبکه اجتماعی Weibo یک نظرسنجی را منتشر کرد. وی درباره باتری و شارژ گوشی‌های گیمینگ و 5G نظرات جالب دارد. به اعتقاد او موضوع شارژ در گوشی‌های 5G و گیمینگ، علاوه بر ایجاد تعادل بین ظرفیت باتری و قدرت شارژ، باید به مواردی همچون چرخه حیات شارژ و دشارژ باتری و همچنین تامین برق کافی برای بازی‌های سنگین توجه شود. از طرفی باید در نظر بگیریم که طول مدت شارژ با بیشترین قدرت، به میزان اتلاف انرژی کلی دستگاه هم بستگی دارد.

در نهایت پس از این نطق، مدیر بلک شارک یک نظرسنجی را درباره باتری گوشی گیمینگ آینده این شرکت به راه انداخته است که در تصویر زیر گزینه‌های این نظر سنجی را می‌بینید. (چرخه حیات منظور تعداد دفعات شارژ کامل است.)

گزینه A: شارژ 65 واتی با طرفیت بالای 5000 میلی آمپر ساعت، 100 در صد شارژ تنها در 38 دقیقه، چرخه حیات بیش از 800

گزینه B: شارژ 55 واتی با طرفیت بالای 4500 میلی آمپر ساعت، 100 در صد شارژ تنها در 40 دقیقه، چرخه حیات بیش از 600

گزینه C: شارژ 65 واتی با طرفیت بالای 4000 میلی آمپر ساعت، 100 در صد شارژ تنها در 30 دقیقه، چرخه حیات بیش از 600

گزینه D: شارژ 55 واتی با طرفیت بالای 4440 میلی آمپر ساعت، 100 در صد شارژ تنها در 36 دقیقه، چرخه حیات بیش از 600

حالا همه ما تقریبا مطمئن هستیم که جواب این نظرسنجی همان گزینه اول است، زیرا سایر گزینه‌ها به گوشی‌هایی تعلق دارند که در حال حاضر در بازار موجود هستند. برای نمونه گزینه دوم، مشخصات باتری گوشی هواوی Mate X است. گزینه سوم به باتری گوشی اوپو رنو Ace اشاره دارد و گزینه چهارم هم روشی است که ویوو در گوشی IQO 3 در نظر دارد مورد استفاده قرار دهد.

در کنار این موارد، شایعاتی نشان می‌دهد که شیائومی در این گوشی گیمینگ جدیدش، از 16 گیگابایت رم هم بهره خواهد برد. به هر حال برای اطلاع از مشخصات دقیق این گوشی باید تا زمان رونمایی شیائومی از این گوشی منتظر بمانیم.

اخبار مرتبط:

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2020

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر