هواوی پلتفرم Game Center مختص خودش را راه‌اندازی کرد

Untitled-1.jpg

هواوی از پلتفرم اختصاصی بازی خودش به نام Game Center رونمایی کرد، این سرویس هم‌اکنون در 30 کشور آغاز به فعالیت کرده است. کاربران می‌توانند از طریق App Gallery این پلتفرم را دریافت کنند، که امکانات مختلفی در اختیار گیمر‌ها و توسعه‌دهندگان بازی قرار خواهد داد.

هواوی دو هدف اصلی را در این پلتفرم دنبال می‌کند که عبارتند از ارائه محتوای اختصاصی و تلاش برای بهبود تجربه کاربری برای کاربران. شما می‌توانید در این پلتفرم به راحتی بازی‌های محبوب خود را دانلود و استفاده کنید. حتی کاربر می‌تواند بازی‌هایی که هنوز ارائه نشده‌اند رادر این پلتفرم پیش‌خرید کنند. محتوای اختصاصی بسیاری از بازی‌ها فقط در Game Center هواوی وجود دارند.

در Game Center هواوی گیمرها میتوانند حساب کاربری مخصوص خود داشته باشند و حتی آن را ارتقا دهند و از مزایای بسیاری مانند تخفیف یا محتوای بیشتر نیز استفاده کنند. هواوی اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک شبکه‌ اجتماعی مربوط به بازی هواوی را معرفی خواهد کرد که در هنگام بازی کاربران می‌توانند باهم در ارتباط باشند و اطلاعات را برای یکدیگر به اشتراک‌ بگذارند.

این پلتفرم هواوی زیرساختی برای توسعه دهندگان بازی است تا بتوانند کاربر بیشتری را جذب کنند. بدون شک قرار گرفتن در لیست بازی‌های این پلتفرم می‌تواند باعث جذب کاربران زیادی خواهد شد، دلیل آن نیز مشخص است چراکه 650 میلیون کاربر هواوی می‌توانند از این پلتفرم و بازی‌ها استفاده کنند. به جز این اطلاعات سیستم نظرسنجی و بررسی بازی‌ها در این پلترفم قرار گرفته است تا بازخورد کاربران برای دیگران به نمایش گذاشته شود و به توسعه بازی‌ها کمک کند.

2222.jpg
-

در این پلتفرم هواوی بسیاری از شرکت‌های برتر بازی‌های موبایلی همچون Gameloft، Lilith games، Forshow games حضور دارند. در این بین هم بعضی از بازی‌ها به صورت اختصاصی قرار است در این پلتفرم منتشر شود، مانند: Legion، BORN AS EPIC، Farm Legend و Survival Road .

در Game Center هواوی نیز تمامی بازی‌های پرطرفدار نیز حضور دارند، باید بگوییم که هواوی تمام تلاش و سرمایه‌گزاری خود را انجام داده تا بتواند در زمینه پلفترم‌های گیم مبتنی موبایل موفق ظاهر شود. باید اضافه کنیم که هواوی هزینه یک میلیاد دلاری بابت برنامه حمایت ستاره‌ای کرده است که می‌تواند کمک بسیاری به تیم‌های توسعه بازی‌ها دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: faceit

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر