چهارمین کنفرانس بین المللی تجربه کاربری شیراز را با فیسیت دنبال کنید

uxshiraz

امسال هم به رسم سه سال گذشته،چهارمین کنفرانس تجربه کاربری شیراز در حال برگزاری است و فیسیت این رویداد را به صورت زنده پوشش می‌دهد.

طراحی تجربه کاربری یا همان UX، حوزه‌ای است که مدت‌هاست برای کسب و کارهای مختلف در سراسر دنیا اهمیت ویژ‌ه‌ای پیدا کرده است. چند سالی است که این حرفه هم به ایران راه یافته است و امید امرایی یکی از اولین افرادی است که به ورود تجربه کاربری به ایران و کسب و کارهای مختلف کمک زیادی کرده است. امید امرایی از سال 94 جامعه تجربه کاربری شیراز را به راه انداخت و شروع به برگزاری رویدادهای هفتگی و ماهانه در خصوص UX کرد.

هفتاد-و-سومین-نشست-تجربه-کاربری-شیراز_1533310506
هفتاد و سومین نشست تجربه کاربری شیراز _ یکی از نشست‌های ماهانه -

حالا چند سالی است که جامعه تجربه کاربری شیراز، بزرگ شده و رویدادهای سالانه‌ای را به صورت بین المللی برگزار می‌کند. امسال هم به رسم سه سال گذشته، چهارمین کنفرانس تجربه کاربری شیراز در حال برگزاری است.

امروز نخستین روز برگزاری چهارمین کنفرانس تجربه کاربری است و فیسیت به عنوان تنها رسانه تکنولوژی محور شیرازی، به رسم سال‌های گذشته، این رویداد را به صورت کامل پوشش می‌دهد.

علاوه بر انتشار گزارش کامل این رویداد در پایان روز، ما در فیسیت این رویداد را به صورت زنده به اطلاع شما می‌رسانیم. برای دنبال کردن این رویداد از دریچه دوربین فیسیت، کافی است اینستاگرام و توییتر ما را دنبال کنید.

اخبار مرتبط:

اولین روز برگزاری دومین کنفرانس تجربه‌ کاربری شیراز

سومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز برگزار شد (روز اول)

منبع خبر: فیسیت


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

uxdesigner

چهارشنبه, 20 آذر 1398

من توی کنفرانس دوم و سوم حضور داشتم، کنفرانس سوم خیلی بهتر از دومی بود. دومی موضوعاتش جالب تر بود مثل دیتا ماینینگ، گیمیفیکیشن و... ولی موضوعات رو خوب توضیح ندادن، ولی دوره سوم از نظر محتوا بهتر بود اما امسال نتونستم بیام، گزارشتون رو میخونم ممنون

پاسخ

ثبت نظر