گوشی گیمینگ لنوو با امتیاز بی‌نظیر 600000 در بنچمارک AnTuTu دیده شد

گوشی گیمینگ لنوو

لنوو تصمیم دارد که به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های گیمینگ بپیوندد و حالا شاهد انتشار تصاویری و همچنین امتیاز حیرت انگیز 600 هزار آنتوتو از اولین گوشی گیمینگ این کمپانی بودیم.

تا به امروز با برده شدن نام لنوو، بیشتر به یاد لپ تاپ و یا نهایتا تبلت می‌افتادیم اما این روزها اخبار زیادی درباره پیوستن کمپانی لنوو به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های گیمینگ به گوش می‌رسد. در آخرین اخبار هم تیزری از یک گوشی گیمینگ از سمت لنوو منتشر شد که تقریبا وجود چنین گوشی گیمینگی را تایید می‌کند. روی یکی از پوسترهای منتشر شده از این گوشی، عبارت Game On نوشته شده است، بنابراین به نظر می‌رسد که این دستگاه، یک گوشی معمولی نباشد. در پوستر دیگر هم مشخص است که این گوشی گیمینگ لنوو از پردازنده اسنپدراگون 865 بهره می‌برد که قدرتمندترین پردازنده موبایلی در حال حاضر است و به لطف همین پردازنده، این گوشی از 5G هم پشتیبانی می‌کند.

پوسترهای منتشر شده از گوشی گیمینگ لنو
پوسترهای منتشر شده از گوشی گیمینگ لنو -

ورود لنوو به عرصه تولید گوشی گیمینگ یک ماجراست اما ورود حیرت انگیز آن، ماجرای مهم‌تری است. درواقع اولین گوشی گیمینگ لنوو توانسته است امتیاز بالای 600 هزار را در بنچمارک آنتوتو بدست بیاورد که امتیاز بی‌نظیری است.

در مقام مقایسه باید بدانید که آیفون 11 پرو مکس با امتیاز 548 هزار و 239 بیشترین امتیاز را در بنچمارک آنتوتو بدست آورده است. در بخش گوشی‌های اندرویدی هم گوشی گیمینگ ROG Phone 2 با امتیاز 507 هزار و 51 در رتبه بعدی قرار دارد. تنها دستگاهی که توانسته است امتیاز بالاتری را نسبت به آیفون 11 پرو مکس و راگ فون 2 بدست بیاورد، تبلت 12.9 اینچی آیپد پرو 3 است که امتیاز 720 هزار و 76 را کسب کرده است. با این وجود نباید یک تبلت را با گوشی هوشمند مقایسه کنیم.

بنا به شایعات، انتظار می‌رود که این گوشی گیمینگ با نام Lenovo Legion معرفی شود و به احتمال قوی این گوشی هم مانند گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 2، با استقبال ویژه‌ای مواجه شود.


منبع خبر: gadgetmatch و gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر