شیائومی روی تلفنی با دوربین 144 مگاپیکسلی کار می کند

Xiaomi-the-first-144-MP-device-could-soon-arrive.jpg

شیائومی در حال کار کردن روی دوربین 144 مگاپیکسلی است تا در حوزه مگاپیکسل دوربین، باز هم در صدر باشد.

شیائومی اولین شرکتی بود که از یک موبایل با دوربین‌ 48 مگاپیکسلی رونمایی کرد. این گوشی Redmi Note 7 بود که به بازار عرضه شد، تا شیائومی نام اولین را در این حوزه یدک بکشد. سپس شیائومی گوشی Redmi Note 8 Pro را با یک دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی کرد و بعداً نیز لنز 108 مگاپیکسلی را در گوشی Mi CC9 Pro / Mi Note 10 به کار گرفت و در حوزه استفاده از دوربین با مگاپیکسل بالا، پیشگام شد.

حال طبق گفته یکی از افراد نزدیک به این شرکت، شیائومی در حال کار روی لنز 144 مگاپیکسلی است تا بتواند با معرفی این دوربین، باز هم نام خود را در اولین کیفیت دوربین‌های اصلی ثبت کند. متن توییت این فرد به صورت زیر است:

شیائومی در حال کار بر روی تلفن همراه با سنسور دوربین 144مگاپیکسلی است. حدس می زنم که باید این دوربین روی Mi 10S Pro یا Mi CC10 Pro باشد.

-

شیائومی در طی چند هفته گذشته برای آسان کردن این فرایند یک قرارداد با سامسونگ منعقد کرده تا زودتر بتواند این سنسورها را از کره تهیه کند و بتواند برتری خود را حفظ کند. از این رو شیائومی حاظر به همکاری و شراکت با سامسونگ شده است. بنا به این پروژه دوربین 144 مگاپیکسلی، به احتمال زیاد روی دستگاه‌هایی که با نام تجاری Mi هستند به کار گرفته خواهد شد اما تمام این صحبت‌ها رسمی نیست و نمی‌توان با جدیت روی آن‌ها حساب باز کرد.

باید هفته‌ها صبر کنیم تا ببینیم این سنسور قدرتمند روی کدامیک از این پرچمداران شیائومی سوار می‌شود تا بتوانند نام اولین را به خود اختصاص دهند. روی هر یک از این گوشی‌ها سوار شود بدون شک به دلیل همین ویژگی یعنی دوربین قدرتمند این دستگاه طرفداران زیادی را جذب خود خواهد کرد.

مقالات مرتبط:

آیا مگاپیکسل در دوربین اهمیت دارد؟ یک فاکتور چشمگیر اما غلط انداز

بررسی گوشی هواوی P40 پرو پلاس ؛ قدرتمندترین پرچمدار 2020 هواوی

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر