به گفته استودیو 343، فصل جدیدی برای عنوان Halo Infinite عرضه نخواهد شد

halo-infinite.jpg

استودیو سازنده بازی Halo Infinite اعلام کرده است که سیاست جدیدی را برای این عنوان اعمال می‌کند و از تاریخ 10 بهمن، فصل جدیدی برای این بازی منتشر نخواهد شد و به ازای آن، 20 نمونه از جوایز جدید به مدت چهار تا شش هفته یکبار، ارائه خواهد شد.

آپدیت رایگان بعدی بازی Halo Infinite به نام Operation Spirit of Fire، در تاریخ 10 بهمن (30 ژانویه) منتشر خواهد شد و امکانات جدیدی مانند نقشه جدید، افزودنی‌های Forge و موارد دیگری را به بازی اضافه خواهد کرد.

جان ژونیسزک، مدیر اجتماعی ارشد 343، طی یک پخش زنده در روز جمعه، تأکید کرد که استودیو در سال 2024 پشتیبانی از Infinite را ادامه خواهد داد اما رویکرد جدیدی در پیش خواهد گرفت که یک تغییر بزرگ و قابل توجه محسوب می‌شود. به گفته او، استودیو در کنار پشتیبانی از این عنوان، بر ساخت دیگر پروژه‌ها نیز کار می‌کند. ویدیو را می‌توانید در یوتیوب مشاهده کنید.

او در این رابطه توضیح داد: ما در عملکرد خود نسبت به Infinite تغییری ایجاد می‌کنیم. تغییر ما در این بازی، حذف فصل‌ها‌ و دور شدن از انتشار چپترهای مختلف برای بازی است. سال جدید، سال هیجان‌انگیزی برای تیم ما و بازی Halo خواهد بود. یک تیم متعهد در حال پشتیبانی از Halo Infinite هستند اما دیگر تیم‌های ما به سمت پروژه‌های تازه‌ رفته و در حال توسعه عناوین جدید هستند. به گفته او، چندین پروژه جدید در دست ساخت قرار دارد.

در تابستان گذشته، مت بوتی، رئیس سابق استودیو بازی‌سازی ایکس‌باکس، اشاره کردند که 343 Industries برنامه دارد که در آینده به ساخت سری Halo ادامه دهد اما استودیوهای دیگر نیز ممکن است در توسعه آن‌ها شرکت کنند. وقتی از او پرسیده شد که آیا این همکاری توسط تیم Call of Duty اکتیویژن صورت می‌گیرد، بوتی صحت موضوع را انکار نکرد اما همچنین اظهار کرد که تصمیم این موضوع از سوی مدیریت Xbox مشخص نخواهد شد و تصمیم آن به تیم اکتیویژن مربوط است.

هرچند که بازی Halo Infinite موفق به شکستن رکورد و دستیابی به تعداد 272 هزار بازیکن در روز اول عرضه بر روی استیم شد اما به نظر می‌رسد که تعداد بازیکنان این عنوان در حال کاهش است. آیا شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظر خود را در رابطه با این بازی با ما در میان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videogameschronicle.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر