به گفته مدیرعامل استودیو Bloober، اخبار ریمیک Silent Hill 2 به زودی منتشر می‌شود

silent hill 2 remake.jpg

مدیرعامل Bloober Team، پیوتر بابینو، تایید کرده که اخبار مربوط به نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 به زودی توسط کونامی منتشر خواهد شد.

اگرچه این بازسازی، سال‌ها به عنوان شایعه در بین طرفداران حضور داشت اما در نهایت در اواخر سال 2022، خبر ساخت این بازی تایید شد. در طی دو سال اخیر، اخبار کمی از بازی Silent Hill 2 در دسترس بازیکنان قرار گرفته و تنها یک تریلر معرفی و چند اطلاعات جزئی مانند تجربه بخشی از بازی به عنوان Pyramid Head و اخبار لغو نشدن پروژه، منتشر شده است. هیچ اطلاعات جامع، به جز آنچه از نوشته‌های صفحه Steam به دست آمده، اعلام نشده است.

پس از یک سال و نیم انتظار برای اخبار بیشتر، به نظر می‌رسد طرفداران Silent Hill در نهایت به خواسته خود نزدیک شده‌اند. همانطور که توسط کاربر توییتری به نام shinobi602 در شبکه اجتماعی X اشاره شده و به گزارش سایت لهستانی Bankier، مدیرعامل Bloober Team، پیوتر بابینو، اخیراً درباره بازسازی Silent Hill 2 و کمبود اخبار منتشر شده در این زمینه صحبت کرد.

استودیوBloober به صورت واضح بیان کرده است که تبلیغات و بازاریابی، وظیفه اصلی کونامی در قبال آن‌هاست و انجام این کار توسط کونامی، به زودی انجام می‌شود. در حین سخنرانی در بورس اوراق بهادار ورشو، بابینو گفت که کونامی در حال حاضر "یک کمپین تبلیغاتی" برای این بازی توسعه داده که انتظار می‌رود به‌زودی شروع شود.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، بابینو دوباره اعلام کرد که اخبار مربوط به این پروژه، به عهده Bloober Team نیست، چرا که مالکیت نسخه اصلی این بازی، به عهده تیم او نیست؛ احتمالا عدم انتشار اخبار جدید راجع به این بازی نیز به همین دلیل است. دلیل بسته نگه داشتن اطلاعات این بازی توسط کونامی مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که به زودی خبرهای جامعی راجع به این بازی خواهیم شنید.

حال که از انتشار اخبار بازی و صحت عدم لغو پروژه Silent Hill 2 مطمئن شده‌ایم، باید در رابطه با عنوان Silent Hill: The Short Message که به مدت طولانی شایعه بوده، اطلاعاتی کسب کنیم و آیا شایعات مربوط به ساخت دوباره پروژه .P.T واقعیت دارد یا خیر.

با توجه به ادعای اخیر پلی‌استیشن مبنی بر انتشار بازسازی Silent Hill 2 در سال 2024، ممکن است که اخبار مربوط به این بازی را در روزهای آینده مشاهده کنیم. اگر شایعات اخیر درست باشند و یک رویداد State of Play از پلی‌استیشن در چند هفته آینده برگزار شود، احتمال حضور این بازی در آن مراسم بسیار زیاد است و ممکن است که تریلر و گیم‌پلی جدیدی را در آنجا مشاهده کنیم؛ چراکه این بازی، یک اثر اختصاصی برای کنسول پلی‌استیشن است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر