ادوبی پریمیر پرو با هوش مصنوعی آپدیت ‌می‌شود؛ انقلابی در دنیای ویرایش ویدیو

primear

ادوبی با ادغام هوش مصنوعی در پریمیر پرو، ویرایش ویدیو را به تجربه‌ای آسان و لذت‌بخش تبدیل می‌کند تا قدم بلندی برای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی برداشته شود.

پس از موفقیت هوش مصنوعی Firefly و ابزارهای Generative AI در فتوشاپ، نوبت به پریمیر پرو، نرم‌افزار محبوب ویرایش ویدیو، رسیده است تا از قدرت هوش مصنوعی بهره‌مند شود.

ادوبی مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای پریمیر پرو معرفی کرده است که در سال جاری به این نرم‌افزار اضافه خواهند شد. این قابلیت‌های شگفت‌انگیز شامل موارد زیر هستند:

  1. اضافه و حذف اشیاء: به راحتی اشیاء ناخواسته را از ویدیو حذف کنید یا اشیاء جدیدی را به آن اضافه کنید.
  2. افزایش مدت زمان ویدیو: با هوش مصنوعی، به طور خودکار و بدون افت کیفیت، ویدیوهای خود را طولانی‌تر کنید.
  3. تبدیل متن به ویدیو: فقط کافی است متن خود را تایپ کنید تا هوش مصنوعی پریمیر پرو آن را به یک ویدیوی جذاب تبدیل کند.

خداحافظی با کلیپ‌های کوتاه!

قابلیت Generative Extend پریمیر پرو به مشکلی رایج در بین تدوین‌گران، یعنی کمبود فریم در برخی از کلیپ‌ها، پایان می‌دهد. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید به طور یکپارچه فریم‌هایی را به کلیپ‌هایتان اضافه کنید، به طوری که زمان آن‌ها افزایش یابد و هماهنگ‌سازی ویرایش‌ها و افزودن جلوه‌های انتقال نرم‌تر از همیشه آسان شود.

 

premiere-pro-ai-tools
-

حذف و جایگزینی اشیاء به آسانی هرچه تمام‌تر!

حذف اشیاء ناخواسته از ویدیو یا اضافه کردن اشیاء جدید در زوایای خاص، همیشه برای تدوین‌گران چالش‌برانگیز بوده است. اما نگران نباشید! قابلیت Object Addition & Removal پریمیر پرو با کمک هوش مصنوعی فایرفلای، این مشکل را به طور کامل حل می‌کند. به سادگی اشیاء را انتخاب کنید، ردیابی کنید و در صورت نیاز آن‌ها را جایگزین یا حذف کنید. حتی می‌توانید لباس بازیگران را تغییر دهید یا المان‌های جدیدی مانند تابلو نقاشی یا گل‌های واقعی را به ویدیو اضافه کنید.

ایده‌پردازی و ساخت ویدیو با قدرت متن!

با استفاده از قابلیت Text to Video در پریمیر پرو، می‌توانید به سادگی با تایپ متن، ویدیوهای جدیدی را خلق کنید. کافی است متن خود را در یک کادر وارد کنید یا تصاویر مرجع را آپلود نمایید. از این ویدیوها می‌توان برای ایده‌پردازی، ساخت استوری‌بورد یا تکمیل فیلم‌های لایو اکشن استفاده کرد.

 

premiere-pro-ai-tools
-

سرعت‌گیری در نوآوری با هوش مصنوعی!

با گذشت زمان کوتاهی از ظهور اولین ویدیوهای تولید شده با هوش مصنوعی، ادوبی نشان می‌دهد که عزم راسخی در تجاری‌سازی این فناوری نوظهور دارد.

علاوه بر این، ادوبی امکان بارگذاری و استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی شخص ثالث مانند Pika را نیز در پریمیر پرو فراهم کرده است.

مجموعه قابلیت‌های هوش مصنوعی پریمیر پرو در سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت و بی‌شک تحولی عظیم در دنیای ویرایش ویدیو ایجاد خواهند کرد.

آیا برای آشنایی با این قابلیت‌های شگفت‌انگیز و انقلاب هوش مصنوعی در پریمیر پرو آماده‌اید؟

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: None

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر