فتوشاپ و پریمیر Elements 2023 با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی شدند

hdfgrt.JPG

شرکت ادوبی از نسخه‌های جدید دو نرم‌افزار Photoshop Elements و Premiere Elements برای سال 2023 رونمایی کرد. مهم‌ترین قابلیت‌های جدید این دو برنامه ویژگی‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که استفاده از آن‌ها را راحت‌تر کرده است. ادوبی همچنین بهینه‌سازی‌هایی را برای اجرای نرم‌افزارهای خود در مک‌های اپل سیلیکون ایجاد کرده است.

ادوبی می‌گوید در Premiere Elements 2023 بیش از 100 قطعه صوتی و قالب اسلایدشوی جدید وجود دارد. کاربران می‌توانند با کمک هوش مصنوعی و با توجه به سبک ویدیوهای خود صحنه‌ها را تغییر دهند یا با استفاده از ابزارهای ویژه نویز را در ویدیوهای کم‌نور کاهش داده و اندازه کلیپ‌ها را برای شبکه‌های اجتماعی تغییر دهند و در عین حال محتوای اصلی آن‌ها را در کادر نگه دارند.

این نرم‌افزار حالا قابلیتی دارد که مجموعه تصاویر و ویدیوها را به فیلم‌های استاپ موشن تبدیل می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند شی‌ء یا محدوده‌ای از یک ویدیو را انتخاب کرده و افکتی را روی آن اعمال کنند تا در سراسر ویدیو روی آن بخش قرار بگیرد.

فتوشاپ Elements 2023 چه ویژگی‌هایی دارد؟

ادوبی در Photoshop Elements 2023 از قابلیتی پرده برداشته که تصاویر را به GIF یا MP4 تبدیل می‌کند. کاربران می‌توانند بخشی از یک تصویر را انتخاب کنند تا در هر جهت یا سرعتی که می‌خواهند، آن را به حرکت دربیاورند. کلاژهای جدید هم در کنار Guided Edits در دسترس قرار گرفته‌اند؛ دومی مجموعه‌ای از بیش از 60 ادیت تصویر است که المان‌های خاصی را به عکس‌ها و اسلایدشوها اضافه می‌کند. برای مثال، کاربران می‌توانند عمق میدان را به تصاویر القاء کرده و بخش‌هایی از صحنه را محو کنند.

PSE-Web-Photo-Collage-Backgrounds.jpg
-

این به‌روزرسانی همچنین به کاربران اجازه می‌دهد اشیاء را از تصویر حذف یا سوژه‌هایی را با یک کلیک انتخاب کنند و به‌صورت دلخواه پس‌زمینه عکس‌ها را تغییر دهند. قابلیت‌های جدید روتوش چهره هم اجازه می‌دهد چشم‌های بسته را باز و لبخند را به اخم تبدیل یا پوست را نرم‌تر کنند. ابزار ساخت کلاژ نیز قادر است کلاژی از ترکیب تصویر و ویدیوها بسازد.

فتوشاپ و پریمیر Elements در نسخه 2023 همچنین به پشتیبانی کامل از تراشه M1 اپل مجهز شده‌اند. ادوبی ادعا می‌کند که فتوشاپ حالا تا 45 درصد و پریمیر حالا تا 70 درصد سریع‌تر در مک‌ها اجرا می‌شود.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techcrunch

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر