گرافیک مجتمع AMD، که در برابر کارت گرافیک محبوب انویدیا قرار گرفته بود، آن را شکست داد

nvidia.jpg

گرافیک مجتمع سی‌پی‌یو تیم قرمز در جدیدترین بنچمارک‌ها، کارت گرافیک محبوب و قدیمی انویدیا را شکست زده است.

احتمالاً AMD پردازنده‌های جدید سری رایزن 8000G را در نمایشگاه CES معرفی خواهد کرد. پیش از این رونمایی، بنچمارک‌هایی از پردازنده AMD مدل Ryzen 5 8600G منتشر شده‌اند که نتایج جالبی را به‌همراه دارند.

در بنچمارک‌های مختلف، گرافیک مجتمع پردازنده جدید تیم قرمز، کارت گرافیک انویدیا مدل GeForce GTX 1060 را شکست داده است. Ryzen 5 8600G در بنچمارک گیک‌بنچ Vulkan به امتیاز ۳۰٬۷۷۰ دست یافته است، از گرافیک مجتمع رادئون 760M با سرعت کلاک ۲٫۸ گیگاهرتز بهره می‌برد.

در تست Vulkan، امتیاز گرافیکی پردازنده AMD بالاتر از GTX 1060 قرار گرفته است. هرچند در بنچمارک OpenCL، امتیازات آن کمی پایین‌تر از GTX 1060 است، این نتایج نشان می‌دهند که گرافیک مجتمع در پردازنده‌ها به چه میزان پیشرفت کرده است.

قیمت پردازنده AMD مدل Ryzen 5 8600G بین ۲۳۶ تا ۲۸۱ دلار و قیمت پردازنده Ryzen 7 8700G حدود ۳۳۸ تا ۴۰۲ دلار و Ryzen 5 8500G حدود ۱۹۰ تا ۲۱۹ دلار ارائه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: browser.geekbench.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر