اندروید 11 برای گلکسی A70 عرضه شد

اندروید 11 برای گلکسی A70.jpg

همان‌طور که انتظار داشتیم، سامسونگ دو آپدیت را برای گلکسی A70 در نظر گرفته بود که حالا آخرین آپدیت، یعنی به روز رسانی به اندروید 11 را دریافت کرده است.

شب گذشته شاهد معرفی گوشی میانرده‌ی گلکسی A72 بودیم اما مدل قبلی این گوشی، یعنی گلکسی A70 سامسونگ در سال 2019 به عنوان یک میانرده‌ی جذاب و خواستنی پای به میدان گذاشت. این گوشی که به لطف سخت افزار قدرتمند و در عین حال قیمت مناسب، فروش بسیار بالایی را تجربه کرد، از سیستم عامل اندروید Pie 9.0 بهره می‌برد. روال همیشگی سامسونگ تا به امروز به این گونه بود که هر گوشی دو آپدیت نرم افزاری را دریافت می‌کرد و از آنجایی که با عرضه‌ی اندروید 10، سال گذشته شاهد آپدیت گلکسی A70 به این نسخه از سیستم عامل اندروید بودیم، امسال هم انتظار ارائه آپدیت به اندروید 11 بودیم.

درواقع در ماه فوریه‌ی 2020 بود که گلکسی A70 سامسونگ اندروید 10 را دریافت کرد اما اعلام شد که ارائه‌ی اندروید 11 برای گلکسی A70 سامسونگ به ماه مه 2021 موکول خواهد شد. حالا اما در کمال تعجب می‌بینیم که دو ماه زودتر از موعد از پیش تعیین شده این اتفاق افتاده و حالا سامسونگ اندروید 11 را هم به همراه واسط کاربری One UI 3.1 برای این گوشی ارائه کرده است.

در حال حاضر این آپدیت با شماره‌ی A705FNXXU5DUC6 تنها برای کاربران اوکراین ارائه شده است اما به سرعت و طی یک روز تا دو هفته‌ی آینده، همه‌ی کاربران گلکسی A70 این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، انتظار می‌روند که سامسونگ برای این گوشی تنها همین دو آپدیت را ارائه کند، بنابراین اندروید 11 آخرین آپدیت دریافتی آن خواهد بود. این در حالی است که سامسونگ سیاست خود را مدتی تغییر داد و طول مدت ارائه‌ی آپدیت را از دو سال به سه سال تغییر داد اما این تغییر شامل حال گلکسی A70 نخواهد شد و مطمئناً این آخرین آپدیت گلکسی A70 خواهد بود.

آپدیت کردن گلکسی A70 به اندروید 11 بسیار ساده است و می‌توانید از طریق مسیر زیر، وضعیت آپدیت گوشی را چک کنید:

Settings > Software update > Download and install

اخبار مرتبط:

گلکسی A72 4G سامسونگ معرفی شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

داود

یک‌شنبه, 01 فروردین 1400

من پنجشنبه هفته گذشته این آپدیت رو برای گوشیم گرفتم و نصب کردم همه چی عالی شده سرعت گوشی رفته بالا سرعت شناسایی اثر انگشت و تشخیص چهره خیلی سریع تر شده فقط یه مشکلی توی این 3 روز استفاده دارم میبینم اونم مربوط به تشخیص چهره هست که بعد از گذشت تقریبا چند ساعت زمانی که گوشی رو جلو صورت برای باز شدن قفل میگیرم عمل نمیکنه و حتما باید صفحه روشن بشه تا عمل کنه و اگر گوشی رو ری استارت کنم این مشکل برطرف میشه تا چند ساعت بعد هرچند که تشخیص چهره رو از نو رو گوشی کانفیگ کردم اگر دوستانی که این مدل گوشی رو دارن و با این مشکل مواجه شدن اطلاع بدن

پاسخ

ثبت نظر