مایکروسافت یک صفحه تنظیمات جدید برای ویندوز 11 را عرضه می‌کند

Microsoft.JPG

مایکروسافت در حال آماده‌سازی یک صفحه تنظیمات جدید برای ویندوز 11 می‌باشد. طبق گزارش‌هایی که توسط آزمایش‌کنندگان نسخه بتای ویندوز 11 منتشر شده، مایکروسافت از "کارت‌های تعاملی" در این صفحه جدید استفاده می‌کند، که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به تنظیمات مختلفی از جمله شخصی‌سازی دستگاه و کنترل‌های بلوتوث دسترسی داشته باشند.

براساس آخرین پست وبلاگ مایکروسافت، این صفحه جدید همچنین تنظیمات پیشنهادی را بر اساس "الگوهای استفاده خاص" کاربران نمایش می‌دهد. به طور دقیق‌تر، این ویژگی تنظیمات پرکاربردی را که بیشترین استفاده را دارند، به‌صورت میانبر در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که مایکروسافت برخی از خدمات خود را در این صفحه جدید معرفی می‌کند. قسمت سمت راست تصویر نشان‌دهنده میزان فضای ذخیره‌سازی ابری کاربران در OneDrive است و شامل اطلاعاتی درباره وضعیت اشتراک کاربران در مایکروسافت 365 و Xbox نیز می‌شود.

Windwos-11-Setting-1024x757.jpg.webp
-

مایکروسافت اعلام کرده است که در ابتدا هفت کارت در این صفحه نمایش داده خواهند شد و به‌زودی کارت‌های بیشتری به آن اضافه خواهند شد. این ویژگی برای نخستین بار در ماه ژوئن آغاز آزمایش‌ها شده بود.

Windows-11-Backup.jpg.webp
-

ویژگی دیگری که ممکن است مایکروسافت به‌زودی منتشر کند، برنامه پشتیبان‌گیری ویندوز است. این برنامه ابتدا در ماه می معرفی شد و به کاربران این امکان را می‌دهد که قبل از استفاده از یک رایانه جدید، نسخه پشتیبانی از دستگاه قبلی خود را تهیه کنند. در نهایت، مایکروسافت نیز به‌روزرسانی کوچکی را برای ویژگی Dynamic Lighting ارائه داده که با آن می‌توان رنگ تأکید شده در ویندوز را با لوازم جانبی دیگر همگام‌سازی و تنظیم کرد.

تمام این ویژگی‌ها در نسخه بتای ویندوز 11 با بیلد 22631.2262 موجود هستند و در حال حاضر در کانال بتای عمومی عرضه شده‌اند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: blogs.windows

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر