لیست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار نوامبر ۲۰۲۱ توسط آنتوتو مشخص شد

Untitled-1.jpg

بنچ‌مارک آنتوتو، نامی که بدون شک دوست ‌داران بازار گوشی‌ موبایل آن را زیاد شنیده‌اند. این بنچمارک فهرست گوشی‌های پرچمدار اندرویدی که بالاترین امتیاز ماه نوامبر ۲۰۲۱ کسب کرده‌اند، منتشر کرد. نامی که در اول بالای این جدول دیده می‌شود بلک شارک ۴S پرو است که برای دومین ماه متوالی در صدر این جدول قرار گرفته و پس از آن موبایل‌های برند ZTE و iQOO قرار گرفته‌اند.

در لیست منتشر شده پرچمداران ماه نوامبر فقط گوشی‌هایی دیده می‌شوند که از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸۸۸ پلاس بهره می‌برند. مقام اول در اختیار بلک شارک ۴S پرو است که با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی امتیاز ۸۷۵,۳۸۲ را کسب کرده و بالاتر از نوبیا رد مجیک ۶s پرو قرار گرفته است. در مقام دوم نیز موبایلی از نوبیا است که با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس ارائه خواهد شد و در این رده‌بندی امتیاز ۸۵۲,۷۱۹ را کسب کرده است.

مقام سوم این لیست اختصاص داده شده به گوشی iQOO ۸ پرو که با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی توانسته امتیاز ۸۴۶,۶۶۳ را بدست آورد.

flagship.jpg
-

در ادامه لیست گوشی‌های قدرتمند، شاهد گوشی‌های بلک شارک ۴ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ هستیم و پس از آن ویوو X70 پرو پلاس و ایسوس راگ فون ۵s قرار دارد که از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برند.

جایگاه‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم لیست آنتوتو نیز به ترتیب توسط iQOO ۸، لنوو Legion Duel ۲ پرو، اوپو فایند X3 پرو و ریلمی GT 5G اشغال شده است که هر چهار گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کنند.

آنتوتو همچنین فهرست برترین گوشی‌های رده بالا ماه نوامبر را نیز منتشر کرده که ۶ جایگاه برتر آن توسط گوشی‌هایی با پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G تسخیر شده است. در رتبه اول این لیست گوشی iQOO Z5 قرار دارد که امتیاز ۵۶۶۴۳۸ را کسب کرده است. در ادامه سه گوشی برتر این لیست شاهد اوپو K9s 5G با امتیاز ۵۳۶,۲۶۵ و شیائومی می ۱۱ لایت با امتیاز ۵۳۴,۷۳۹ قرار دارند. شیائومی Civi، آنر ۵۰ پرو و آنر ۵۰ نیز به ترتیب سایر در رتبه‌های چهارم تا ششم لیست قرار گرفته‌اند.

high-end.jpg
-

اوپو Reno6 ۵G با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ در رتبه هفتم قرار دارد و گوشی‌های هواوی نوا ۹ و نوا ۹ پرو با اسنپدراگون ۷۷۸G رتبه‌های هشتم و نهم را به خود اختصاص داده‌اند. آخرین مورد این لیست نیز ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس است که از تراشه دیمنستی ۹۲۰ بهره می‌برد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegoandroid

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر