اپل می‌خواهد ۹۵ میلیون دستگاه آیفون ۱۴ راهی بازار کند

apple 14.JPG

این‌گونه که اخبار منتشر می‌شود، کمپانی اپل به تامین کنندگان خود اطلاع داده که انتظار دارد فروش سری آیفون 14 بیشتر از حد انتظار باشد؛ به همین دلیل میزان تولیدات خود را به 95 میلیون دستگاه افزایش داده است.

براساس اخبار و گزارشات جدید، اپل به تامین کنندگان خود میزان تولیدات قطعات مورد نیاز سری آیفون 14 را تا 95 میلیون دستگاه افزایش دهند، این آمار در مقایسه با سال گذشته میزان تولید 5 درصدی بیشتر برای کمپانی اپل ایجاد خواهد شد. همچنین، این گزارش نشان می‌دهد آیفون ۱۴ پرو مکس بیشترین سهم را از این ۹۵ میلیون دستگاه ازآنِ خود خواهد خواهد کرد.

وبسایت MacRumors در گزارش خود به اطلاعیه‌ای که کمپانی اپل یک ماه پیش برای تامین کنددگان خود فرستاده بود و اعلام کرده بود که میزان فروش آیفون ۱۴ احتمالاً بهتر از سری آیفون ۱۳ خواهد بود. براساس انتظارات تولیدات انبوه آیفون 14 از ماه جاری آغاز خواهد شد. زیرا تأمین‌کنندگان اپل در چند هفته‌ی گذشته، میزان عرضه‌ی محموله‌های قطعات را افزایش داده‌اند. سری آیفون ۱۴ شامل دو مدل ۶٫۱ اینچی و دو مدل ۶٫۷ اینچی خواهد بود. درواقع، غول فناوری مستقر در کوپرتینو نسل جدید آیفون‌های خود را در چهار نسخه شامل آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس عرضه خواهد کرد.

iPhone-14-Pro-Lineup-Feature-Gold.webp
-

مدل‌های پرچم‌دار آیفون‌های بعدی اپل تغییرات درخورتوجهی درمقایسه‌با نسل قبلی به خود خواهند دید؛ ازجمله دوربین بهبودیافته با حسگر جدید ۴۸ مگاپیکسلی و جایگزینی بریدگی نمایشگر نسل قبل با بریدگی قرصی‌شکل درکنار بریدگی پانچ‌هول و تراشه‌ی سریع‌تر A16.



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MacRumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر