اپل به تردز پیوست؛ تعداد کاربران در مرز عبور از ۱۰۰ میلیون نفر

لتدانلاتغات.JPG

همزمان با نزدیک شدن تردز به عبور از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال، حساب‌های کاربری مربوط به اپل نیز در این شبکه اجتماعی فعال شده‌اند.

تردز پس از گذشت چهار روز فقط یک قدم به ۱۰۰ میلیون کاربر قرار دارد و در حال حاضر بسیاری از سلبریتی‌ها و برندهای معروف در این شبکه اجتماعی حضور دارند. همانطور که 9to5Mac اعلام کرده است، برخی از حساب‌های وابسته به اپل نیز در توییتر فعال شده‌اند.

حساب کاربری اپل نیوز، پیش از سایر حساب‌های وابسته به این شرکت، وارد تردز شد. از آن زمان شاهد فعال‌سازی حساب‌های اپل موزیک، اپل بوکس، شازم و بیتس نیز بوده‌ایم. به احتمال زیاد حساب‌های دیگر نیز به زودی وارد تردز خواهند شد.

ورود به تردز مشروط به داشتن حساب اینستاگرام است. اپل حضور پررنگی در اینستاگرام دارد و همواره پست‌های جدیدی را منتشر می‌کند. تا لحظه‌ی نوشته شدن این خبر، تنها حساب بیتس در تردز پستی را منتشر کرده است.

ورود اپل به تردز به دلیلی مهم است. فیل شیلر، یکی از مدیران ارشد شرکت، مدتی پیش حساب توییتر خود را غیرفعال کرده بود. او قبلاً اقدام مشابهی نیز برای اینستاگرام انجام داد، اما تنش بین اپل و تردز همواره بیشتر توجه را به خود جلب کرده است. برخلاف توییتر، اپل هیچ اشتیاقی به حضور در ماستودون نشان نداده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر