هدست واقعیت ترکیبی اپل با ماوس‌های بلوتوثی سازگار نیست

apple vision pro.jpg

با توجه به اعلام اپل، هدست واقعیت مجازی ویژن پرو با ماوس‌های بلوتوثی سازگار نمی‌باشد.

اپل اعلام کرده است که سند جدیدی منتشر کرده که جزئیات بیشتری راجع به پشتیبانی ویژن پرو از لوازم جانبی بلوتوثی ارائه می‌دهد. تولیدکننده آیفون تایید کرده که هدست واقعیت مجازی این شرکت با ماوس‌های بلوتوثی سازگار نمی‌باشد.

به‌گفته اعلام اپل، ویژن پرو با بیشتر کیبوردهای بلوتوثی این شرکت و همچنین کیبوردهای بلوتوثی برندهای دیگر کار می‌کند و همچنین با Magic Trackpad سازگار است.

اپل افزود: "ویژن پرو با مدل‌های قدیمی کیبورد و ترک‌پدهای اپل که از باتری قابل تعویض استفاده می‌کنند سازگار نیست و همچنین از ماوس‌های بلوتوثی پشتیبانی نمی‌کند."

اپل ویژن پرو

اپل همچنین درباره پشتیبانی ویژن پرو از کنترلرهای بازی اعلام کرده است: "همه کنترلرهایی که از نشان MFi (ساخته‌شده برای آیفون) برخوردار هستند با ویژن پرو سازگار هستند، از جمله برخی از کنترلرهای کنسول بازی ایکس باکس و هر کنترلری که با سیستم‌عامل تبلت اپل یعنی iPadOS سازگاری دارد."

تمام مدل‌های هدفون اپل ایرپاد و مدل‌های مختلف هدفون بیتس به ویژن پرو قابل اتصال هستند. اپل توصیه می‌کند برای تجربه صوتی بهتر از ایرپاد پرو نسل ۲ استفاده شود.

با توجه به اعلام اپل، می‌توان تمام دستگاه‌هایی که دارای نشان MFi هستند را به ویژن پرو متصل کرد.

قیمت هدست واقعیت مجازی اپل، که برای مدل پایه ۳۵۰۰ دلار است، در مقایسه با قیمت هدست واقعیت مجازی رقبا از جمله کوئست پرو و کوئست ۳ بسیار بالا به نظر می‌رسد. این محصول روز گذشته عرضه شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: support.apple.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر