ویژن پرو به‌صورت رسمی عرضه شد و صف‌های طولانی در مقابل فروشگاه‌های اپل شکل گرفت

apple vesion.jpg

هدست اپل ویژن پرو چند ساعت پیش به طور رسمی در فروشگاه‌های اپل عرضه شد.

سرانجام، پس از انتظارهای طولانی، زمان عرضه این هدست در ایالات متحده فرا رسیده و از امروز به صورت عمومی در دسترس قرار می‌گیرد. فروشگاه‌های اپل در سرتاسر ایالات متحده از ساعت ۸ صبح جمعه به وقت محلی باز شده‌اند تا به مشتریان این امکان را بدهند که خرید خود را انجام دهند.

افرادی که تمایل به پرداخت ۳,۴۹۹ دلار برای خرید ویژن پرو ندارند، می‌توانند تا روز یکشنبه با حضور در داخل فروشگاه به مدت ۲۵ دقیقه از دموی استفاده از هدست بهره‌مند شوند و با نحوه کار آن آشنا شوند.

ویژن پرو، اولین هدست واقعیت مجازی اپل است که از طریق چشم، حرکات دست و صدای کاربر کنترل می‌شود. خالق آیفون این دستگاه را یک "کامپیوتر فضایی" توصیف کرده است.

vision-pro-store

ویژن پرو دارای دو نمایشگر پرنور 4K از نوع میکرو OLED در بخش داخلی با نرخ نوسازی ۹۰ تا ۱۰۰ هرتز است که قابلیت‌های مبتنی بر واقعیت مجازی را به نمایش می‌گذارد و دوربین‌های خارجی با فعال‌سازی حالت Pass-Through امکان دسترسی به قابلیت‌های واقعیت افزوده را فراهم می‌کنند.

چهار دوربین داخلی در ویژن پرو حرکات چشم کاربر را به طور کامل رصد می‌کنند تا امکان انتخاب گزینه‌ها را از این طریق فراهم کنند. همچنین، شش دوربین در فضای بیرونی هدست قرار دارند که دید سه‌بعدی کاملی را به کاربر ارائه می‌دهند.

vision-pro-store-2

اپل از تراشه هشت هسته‌ای M2 به عنوان پردازنده اصلی و از تراشه R1 برای پردازش اطلاعات دوربین‌ها و حسگرها استفاده می‌کند. همچنین، هدست از گرافیک داخلی ۱۰ هسته‌ای به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند و فضای ذخیره‌سازی آن از ۲۵۶ گیگابایت تا یک ترابایت متغیر است.

مدیرعامل اپل، تیم کوک، اظهار کرده است: "دوران کامپیوترهای فضایی آغاز شده و ویژن پرو پیشرفته‌ترین دستگاه الکترونیکی مصرفی در عصر حاضر است. رابط کاربری انقلابی و جادویی آن، تجربه ما را برای برقراری ارتباط، تماشای ویدیو و کاوش در وب دگرگون خواهد کرد."

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: apple.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر