تبلت ایسوس Adolpad 10 Pro با قیمت ۲۵۰ دلار معرفی شد

Untitled-1.jpg

کمپانی ایسوس از جدیدترین تبلت خود با نام Adolpad 10 Pro رونمایی کرد. این تبلت با قیمت بسیار مناسبی به بازار راهی خواهد شد که در بازار چین 247 دلار به فروش خواهد رسید.

این تبلت جدید از یک صفحه‌نمایش 10.1 اینچی بهره‌ می‌برد که با رزولوشن فول اچ دی پلاس و IPS ارائه خواهد شد که نسبت تصویر ان 16:10 است. کمپانی ایسوس برای قلب این تبلت یک پردازنده مدیاتک 8083 استفاده کرده است که به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد.

پردازنده مدیاتک 8083 در آخرین روزهای سال 2019 رونمایی شد، این چیپ با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری توسعه پیدا کرده و ۸ هسته پردازشی دارد. نیمی از هسته پردازشی آن یعنی 4 هسته این تراشه از نوع Cortex-A73 و 4 هسته دیگر این پردازنده از نوع Cortex-A53 است. برای این چیپ یک پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 در نظر گرفته شده است.

Untitled-2.jpg
-

در پنل پشتی این تبلت شاهد یک لنز دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی هستیم که با یک فلاش LED در ماژول دوربین عقب جای گرفته‌اند. کاربران تبلت Adolpad 10 Pro برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی در اختیار دارند تا کارهای روزانه خود مانند تماس‌های ویدیویی و... را انجام دهند.

وزن تبلت جدید ایسوس حدود 540 گرم است و ضخامت این دستگاه نیز برابر ۸.۴ میلی‌متر است. این تبلت برای تامین نیروی مصرفی خود از یک باتری 7300 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که کمپانی ایسوس مدعی شده که تا ۶ ساعت شارژدهی دارد. این دستگاه از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد و در زیر آن شاهد یک پروت USB-C هستیم.

این یک تبلت اقتصادی و میان‌رده است و قطعا انتظارات بیشتری از این دستگاه نمی‌توانیم داشته باشیم. قرار است که این تبلت در سبز و مشکی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

پیش فروش این محصول از امروز در چین آغاز شده و با پرداخت ۲۴۷ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: futureprotech

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر