تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ رونمایی شد

Untitled-1.jpg

شرکت سامسونگ پس از گذشت سه سال و تاخیر در رونمایی از این تبلت جان سخت، بالاخره انتظارها را به پایان رساند و گلکسی اکتیو 3 را با پیشرفت‌های قابل توجه‌ی نسبت به گلکسی اکتیو 2 رونمایی کرد و حتی این تبلت در برخی از کشورها نیز امروز به بازار عرضه شد.

این تبلت مقاوم از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به گلکسی اکتیو 2 یعنی نسخه قبلی اش دارد و از صفحه نمایش ۸ اینچی PLS TFT با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره میبرد. در بخش پردازنده و قلب تپنده این تبلت تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 9810 قرار گرفته است که در کنار این پردازنده از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

این تبلت مقاوم همان طور که گفته شد و در تصویر مشاهده می‌کنید بسیار جان سخت است. درواقع شرکت سامسونگ استاندارد نظامی MIL-STD-810H و گواهی IP68 را برای گلکسی اکتیو 3 در نظر گرفته است. بر اساس ادعاهای سامسونگ این محصول در مقابل ضربه مقامت نشان می‌دهد و از کیس درون جعبه‌ای استفاده شده تا با سقوط از ارتفاع ۱.۵ متری آسیبی به این تبلت وارد نشود.

samsung-galaxy-tab-active-3-front-1-768x512.jpg
-

غول تکنولوژی کره‌ای از جدیدترین فناوری و قابلیت ممکن در این تبلت استفاده کرده، تا در این قاب بسیار مقاوم یک عملکرد بهینه و عالی را شاهد باشیم. یکی از این ویژگی‌ها وای فای ۶ است و از جمله دیگر قابلیت‌های گلکسی اکتیو 3 باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض با پشتیبانی از شارژ سریع، پین‌های POGO، دکمه اختصاصی برای اجرای اپ‌های بیشتر استفاده شده، بهبود دوربین برای خواندن بهتر بارکدها، NFC و امکان استفاده از قلم S Pen است.

این تبلت مقاوم سامسونگ با اندروید 10 ارائه خواهد شد که در دو کانفیگ LTE و WiFi از امروز در برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی عرضه آن آغاز شده است. البته در نهایت باید گفت که سامسونگ هنوز قیمت رسمی را اعلام نکرده است.

Screenshot_2020-09-28-Samsung-Galaxy-Tab-Active-3-is-Samsungs-latest-ruggedized-tablet-with-MIL-STD-810H-certification.png
-

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر