قابلیت سنجش فشار خون به گلکسی واچ اکتیو 2 اضافه شد

Untitled-1.jpg

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار قابلیت اندازه گیری فشار خون به ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 رسید؛ که تقریبا چند ماهی می‌گذرد که سامسونگ از نرم‌افزار سلامتی خود رونمایی کرده است.

تقریبا چند ماهی می‌گذرد از ارائه نرم‌افزار سلامتی سامسونگ می‌گذرد و بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار قابلیت اندازه گیری فشار خون به ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 رسید.

دو ماه گذشته شاهد ارائه نرم‌افزار Health Monitor بودیم که سازمان غذا و داروی کره جنوبی مهر تاییدی بر استفاده از این نرم‌افزار زد. در همان زمان سامسونگ اعلام کرد که تا پایان سال 2020 این قابلیت به ساعت‌های هوشمند این شرکت اضافه خواهد شد اما به یک باره این اتفاق افتاد و خیلی زودتر از زمان تخمین زده شده این قابلیت‌ها به ساعت‌های هوشمند رسید.

سامسونگ به صورت رسمی به کاربران خود اعلام کرده که می‌توانند بر روی گلکسی واچ اکتیو 2 این اپلیکیشن سلامتی را نصب کنند. در ادامه گفته‌های سامسونگ اشاره شده که کاربران می‌توانند فشار خون خود را مورد سنجش قرار دهند اما بهتر است در زمان تنظیمات اولیه ساعت هوشمند از دستگاه‌های فشار خون سنتی استفاده کنند تا به صورت دقیق بتوانند به صورت مستقل از ساعت‌های خود بهره ببرند.

Untitled-1-33.jpg
گلکسی واچ اکتیو 2 -

نرم ‌افزار Health Monitor بعد از سنجش فشار خون شما تمامی اطلاعات را در گوشی شما ذخیره می‌کند و کاربر خودش تصمیم می‌گیرد که این اطلاعات را با پزشک خودش در میان بگذارد یا خیر. حتی کاربر می‌تواند با تنظیم تاریخ به صورت ماهانه، هفتگی و حتی روزانه فشار خون خودش را اندازه گیری کند. هنوز هم بزرگ‌ترین عیب ساعت هوشمند سامسونگ، نبودِ برنامه‌ای برای اندازه‌گیری نوار قلب است که کاربران اپل واچ به این قابلیت خود می‌نازند.

برای استفاده از این قابلیت باید اپلیکیشن Health Monitor را ابتدا نصب کنید؛ اما باید برای کاربران گلکسی واچ اکتیو 2 بگوییم که فعلا فقط این قابلیت در کره‌جنوبی راه‌اندازی شده و فقط باید منتظر روز‌های آینده بود تا این قابلیت برای همه کاربران فعال شد.

اخبار مرتبط:

نام و مشخصات نسخه بعدی سامسونگ گلکسی واچ فاش شد؛ گلکسی واچ 3 با قابلیت‌های مناسب

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidcentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر