ایسوس لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند ROG Flow X16 را معرفی کرد

asus flow.JPG

کمپانی ایسوس از لپ تاپ گیمینگ جدید خود با نام ROG Flow X16 رونمایی کرد که این دستگاه با کارت گرافیک NVIDIA RTX 3070 Ti و پنل نمایشگر Nebula HDR راهی بازار خواهد شد.

کمپانی ایسوس از لپ‌تاپ گیمینگ ROG Flow X16 رونمایی کرد. این لپ تاپ 16 اینچی با پردازنده ساخت کمپانی AMD با نام Ryzen 9 6900HS ارائه خواهد شد و در بخش کارت گرافیک نیز با NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti روبه‌رو هستیم. این لپ‌تاپ به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با قابلیت تبدیل‌شونده‌ای که دارد آن را در حالت‌های مختلفی بچرخانند و استفاده کنند. کمپانی ایسوس اعلام کرده که در سه ماهه سوم سال 2022 این لپ‌تاپ را راهی بازار خواهد کرد و هنوز در رابطه با قیمت اطلاعاتی منتشر نکرده است.

براساس اعلام ایسوس، ROG Flow X16 قدرتمندترین لپ تاپ خانواده ROG Flow تا به امروز می‌باشد. علاوه‌بر پردازنده‌ و گرافیک قدرتمند، این دستگاه از سوئیچ MUX برای بهینه‌سازی عملکرد برخوردار است. درست است که برای پی‌بردن به قدرت ROG Flow X16 باید در دنیای واقعی از این دستگاه استفاده کرد، جدول مشخصاتش آن را دربرابر بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ قرار می‌دهد.

asus1.jpg
-

نمایشگر این لپ تاپ ایسوس می‌تواند به حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت برسد. این نمایشگر پنل QHD Mini LED دارد که از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخ‌گویی ۳ میلی‌ثانیه برخوردار است. ایسوس هنگام طراحی لپ‌تاپ بر خنک نگه‌داشتن آن تمرکز کرده است. این شرکت فناوری Frost Force و هیت‌سینک پالسار و سه فن ROG Flow X16 را در جدول مشخصات برجسته کرده است.

طبق گفته‌ی ایسوس، سومین فن در XOG Flow X16 به GPU لپ‌تاپ اجازه می‌دهد تا ۷ درجه‌ی سانتی‌گراد خنک‌تر از تنظیمات سنتی بماند. اگر می‌خواهید قدرت بیشتریاز آنچه XOG Flow X16 به‌تنهایی ارائه می‌دهد، دراختیار داشته باشید، این لپ‌تاپ از خانواده پردازنده‌های گرافیکی خارجی XG Mobile نیز پشتیبانی می‌کند.

asus4.jpg
-

ازآن‌‌‌جاکه XOG Flow X16 لپ‌تاپی تبدیل‌شونده است، می‌توانید آن را به حالت‌های مختلف برگردانید. برای مثال، می‌توانید صفحه‌کلید را به عقب بچرخانید تا نمایشگر به‌تنهایی نمایش داده شود. هنگامی که این دستگاه با یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ همراه می‌شود، می‌تواند حس دسکتاپ را به کاربر منتقل کند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: windowscentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر