مشخصات بلک شارک 4 و بلک شارک ۴ پرو شیائومی افشا شد

black_shark_3.jpg

بلک شارک 4 و نسخه‌ی پرو آن گوشی‌های گیمینگ جدید شیائومی هستند که حالا برخی از مشخصات آن‌ها فاش شده است.

یک گوشی بلک شارک با کد نام Kaiser و شماره مدل KSR-A0 هفته‌ی گذشته در گوگل پلی دیده شده بود که مشخصاتی همچون 8 گیگابایت رم و نمایشگر FHD+ به آن نسبت داده شده بود. احتمالاً این گوشی بلک شارک 4 باشد که منتظر تعیین زمان معرفی رسمی آن هستیم. حالا در همین شرایط، یک گوشی بلک شارک دیگر با کد نام penrose و شماره مدل PRS-A0 در کنسول گوگل پلی مشاهده شده است.

بنا به اطلاعات منتشر شده، این گوشیِ دیگرِ بلک شارک که احتمالاً بلک شارک 4 پرو نام دارد، از اندروید 11 بهره خواهد برد و به 12 گیگابایت حافظه رم و نمایشگر FHD+ مجهز خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد که پردازنده‌ی به کار رفته در این گوشی هم اسنپدراگون 865 باشد. به نظر می‌رسد که این اطلاعات درست نباشد زیرا بلک شارک 4 به پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد و امکان ندارد که نسخه‌ی پرو آن به پردازنده‌ی ضعیف‌ترین مجهز شود.

همچنین گفته می‌شود که این گوشی از دوربین سلفی بهره خواهد برد که دقیقاً در وسط نمایشگر قرار خواهد گرفت. همچنین همانطور که در تصویر می‌بینید، می‌توانید دکمه‌هایی را در سمت چپ و راست فریم گوشی ببینید که یکی از دکمه‌ها، دکمه‌ی کم و زیاد صدا، یکی از دکمه‌ها هم برای گیمینگ خواهد بود.

مشخصات بلک شارک 4 پرو.jpg
مشخصات گوشی بلک شارک 4 پرو -

در خصوص گوشی هوشمندی که شماره مدل KSR-A0 را دارد و به عبارتی بلک شارک 4 است، نمایشگر 6.67 اینچی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ 120 واتی تأیید شده است. با این حال امیدواریم که در روزهای آینده شاهد اطلاعات بیشتری درباره‌ی بلک شارک 4 و بلک شارک 4 پرو باشیم.

اخبار مرتبط:

کالبد شکافی گوشی بلک شارک 3 پرو؛ گوشی گیمینگ 2020 شیائومی

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر