تیم CD Projekt Red علاقه‌ای به فروش استودیو خود ندارد

CD-Projekt-Red.jpg

در سال‌های اخیر، تیم‌های بازی‌سازی متعددی توسط شرکت‌های بزرگ خریداری شده‌اند و آخرین معامله که بر سر زبان‌ها افتاد، جذب اکتیویژن توسط ایکس‌باکس بود. بسیاری از بازیکنان باور دارند که استودیوی سی‌دی پراجکت رد، تولیدکننده بازی‌های Witcher و Cyberpunk، یکی از آن دسته باشد. هرچند که هر دو شرکت مایکروسافت و سونی به جذب این استودیو علاقه‌مند هستند، اما استودیوی سی‌دی پراجکت رد، عدم علاقه خود برای پیوستن به یک شرکت بزرگ را تأیید کرده است.

در گفت‌وگو با نشریه لهستانی Parkiet، مدیرعامل سی‌دی پراجکت رد، به برخی شایعات موجود در اینترنت پرداخت و تاکید کرد که آن‌ها قصد فروش استودیو خود به یک شرکت بزرگ را ندارند. او در این رابطه اعلام کرد که صحبت‌های پخش شده در اینترنت، شایعه هستند و ما همیشه یک قانون واضح داشته‌ایم که توسط مقررات موجود در اساسنامه پشتیبانی می‌شود (هدف آن جلوگیری از تصاحب توسط دیگر شرکت‌ها است). ما علاقه‌ای به تبدیل شدن به بخش کوچکی از استودیوهای بزرگ را نداریم و تمام زندگی‌ خود را برای رسیدن به جایگاه فعلی کار کرده‌ایم و باور داریم که چند سال دیگر بسیار بزرگ‌تر و قوی‌تر خواهیم شد. برنامه‌های زیادی برای آینده استودیو برنامه‌ریزی شده و به کار خود علاقه‌ داریم.

CD-Projekt-Red games.jpg
-

مدیرعامل سی دی پراجکت تاکید کرده است که امکان خرید دیگر استودیوها که اجرای استراتژی ما را تسریع بخشند را نیز داریم اما به خرید تیم‌هایی که تنها هدف آن‌ها پیوستن به استودیوهای بزرگ هستند، علاقه‌ای نداریم و برای ما ارزشی ندارند.

با توجه به موفقیتی که با فرنچایز Witcher و اخیراً بازی Cyberpunk 2077 و دی ال سی Phantom Liberty داشته‌اند، عدم علاقه به فروش استودیو بسیار دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. این اظهارات تمام شایعات در مورد فروش استودیو را پایان می‌دهد، حتی اگر مایکروسافت و سونی چنین قصدی داشته باشند.

البته این اظهار نظر به این معنی نیست که هرگز این اتفاق نخواهد افتاد، چرا که بسیاری از استودیوها پیش از فروش نیز همین دیدگاه را داشته‌اند و پس از مدتی توسط شرکتی بزرگ تصاحب شده‌اند؛ اما حداقل در حال حاضر، سی‌دی پراجکت رد به عنوان یک استودیو مستقل باقی خواهد ماند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر