صداپیشگی کریتوس جوان توسط کریستوفر جاج رد شد

God Of War.jpg

کریستوفر جاج، صداپیشه فعلی شخصیت کریتوس در بازی God Of War، درخواست سازندگان مبنی بر صداپیشگی شخصیت کریتوس جوان را به نشانه احترام به ترنس سی کارسون رد کرده است.

صداپیشه شخصیت کریتوس جوان در سه‌گانه اصلی بازی به عهده ترنس سی کارسون بود که در سال‌های 2005 تا 2013 به عنوان صداپیشه شخصیت اصلی بازی در سری گاد آف وار حضور داشت و در سال 2018، کریستوفر جاج جایگزین او شد.

بازی God of War Ragnarok در سال 2022 منتشر و برای بازیکنان پلی‌استیشن منتشر شد و حال پس از گذشت یک سال از انتشار بازی، دی ال سی جدید آن در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. در قسمتی از دی ال سی والهالا (Valhalla) بازی گاد آف وار رگناروک (God of War Ragnarok) که به تازگی منتشر شد، کریتوس با گذشته خود روبه‌رو می‌شود اما کریتوس جوان هیچ‌گونه صحبتی نمی‌کند. همین علت باعث تعجب بازیکنان شد و به تازگی مشخص شده است که نداشتن دیالوگ، به دلیل عدم حضور صداپیشه بوده است.

God Of War Voice.jpg
-

جاج به تازگی اعلام کرده است که صداپیشگی شخصیت کریتوس جوان به او پیشنهاد شده بود اما به احترام صداپیشه اصلی، این پیشنهاد را رد کرد. او اعلام کرده است که استودیو سانتا مونیکا یا سونی از او خواسته تا صدایی نزدیک به ترنس کارسون را اجرا و جایگزین شخصیت کریتوس جوان در بازی شود. در این ویدیو که به تازگی در یوتیوب منتشر شده است، کریستوفر جاج به تعریف و تمجید ترنس کارسون پرداخته و کار او را بسیار باارزش خوانده و به دلیل احترام بالایی که برای او قائل است، فرصت جدید خود را رد کرده است. به گفته او، به جای تقلید صدای دیگر صداپیشه‌ها، قصد دارد تا شخصیت خود را در ذهن بازیکنان به جای بگذارد.

روزهای پیش، شایعه‌ای مبنی بر ساخت ریمستر سه‌گانه اصلی گاد آف وار برای کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر شد و نظر جاج در رابطه با صداپیشگی شخصیت، احتمال بازگشت دوباره ترنس کارسون به عنوان کریتوس را بالا می‌برد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: playstationlifestyle.net

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر